IT

hjælp til bærbar valg!!!

13. marts 2011 af 333333 (Slettet)

Jeg ville blive meget glad, hvis der er nogle, som kunne give mig et bud på en bærbar, der egner sig SUPERGODT på gymnasiet. Den behøver ikke at  være sej - men den skal være den bedste af alle til gymnasiet, og jeg har selv svært ved at finde sådan en. 

Hilsen hende der desperat ønsker sig en god bærbar-computer :) 


Brugbart svar (1)

Svar #1
13. marts 2011 af ForNoOne (Slettet)

Er du ligeglad med prisen??? Jeg har selv en Sony Vaio. Den er kanon det er X-serien. Den har 12 timers batterilevetid, den vejer næsten ingenting og den er super hurtig!!! Den koster ca. 6000 kr. Det er en 11,1" skræm.
Her linket til computeren: (Jeg ved ikke om man kan få den i DK, jeg købte selv min i USA, men du kan sikkert få den sendt eller noget):
http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10551&storeId=10151&langId=-1&categoryId=16154&SR=nav:electronics:computers:laptops:shop_compare:ss&ref=http%3A%2F%2Fwww.sony.com%2Findex.php#/overviewTab


Svar #2
14. marts 2011 af 333333 (Slettet)

Hvordan virker den skolemæssigt? 

Har du haft problemer med af den grund, at den er købt i USA, og har den kunnet downloade alle de programmer, du havde brug for? 


Brugbart svar (1)

Svar #3
14. marts 2011 af ForNoOne (Slettet)

Den virker rigtig godt :)
Jeg har ikke haft nogle problemer med den mht. at den er fra USA. Og programmerne virker fint :)


Brugbart svar (1)

Svar #4
25. marts 2011 af Alkymisten (Slettet)

Ellers kan du se på Acers TimelineX modeller samt Asus' UL30A-modeller


Brugbart svar (1)

Svar #5
02. maj 2011 af armypanda (Slettet)

altså først og fremmest, skal den bruges til mere en bare gym forbrug, for hvis ikke, burde en minibærbar være nok

hvis du skal bruge den til spil eller redigering af billeder/film, vil jeg nok ikke vælge en mini.

her er nogle eks.

minibærbar

www.computersalg.dk/produkt.html

Bærbar

www.laptops.dk/product_info.php


Skriv et svar til: hjælp til bærbar valg!!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.