Andre fag

hjælp til min uddannelse v green card

17. september 2018 af Elena12345 (Slettet) - Niveau: C-niveau

hej. jeg er en dansk muslimsk pige på 13 år jeg har dansk pas og det har mine forældrer os. når jeg går ud af folkeskolen altså når jeg er 16 og skal starte i gymnasium i 3 år vil jeg gerne gøre det i usa istedet for danmark jeg vil gerne leve på egen hånd hvor jeg finder et lille job bor et sted og går i gymnasie der jeg vil ikke afsted med en organition for der bor man sammen og lever efter regler og man kan ikke bare gå ud med ens venner og gøre hvad man vil jeg vil heller ikke leve hos en værtsfamilie da det er det samme med mange regler og ikke frit liv. derfor vil jeg selv på egenhånd derover. jeg vil spørger om man skulle søge greencard eller opholdelses tilladelse for at bo der med et arbejde på en alder 16. efter gymnasiumet vil jeg gerne gå på universitet der i de 4 år og få en uddanelse der og så snart så muligt vil jeg søge om amerikansk stastborgerskab da jeg efter jeg har fået min uddanelse leve der med et job og starte min egen familie der blive gift der og føde min børn der så de os bliver amerikanskstatsborger men jeg ved ikke hvordan jeg skal starte det om jeg skal have nogen tilladelse eller noget andet eller om det er bedst efter gymnasiet jeg kan bare ikke vente for min drøm er at blive skuespiller i usa og hvis det ikke bliver til noget tager jeg en læge uddanelse ved siden af i skolen jeg vil bare rigtig gerne derhen og jeg ved ikke helt hvordan i nu hvordan det forgår osv er der nogen som kunne guide mig igennem og fortælle hvad man skal være forberedt på og om man skal have green card. 


Skriv et svar til: hjælp til min uddannelse v green card

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.