Dansk

Referat af artiklen "Helt ude i hampen"

07. september 2019 af Hawrah - Niveau: A-niveau

Hej 

Jeg skal skrive et referat af "Helt ude i hampen"- en artikel skrevet af Thomas Hebsgaard, som skal afleveres d. 23/9. Jeg plejer at være ret god til at skrive referater, men her på det seneste har jeg overhovedet ikke nok overskud, og samtidig er jeg meget perfektionist i forhold til mine afleveringer, hvilket gøre at jeg bruger alt for meget tid på at redigere, og det ender sommetider med, at jeg sletter en del fordi jeg ikke føler mig tilfreds, selvom en lærer ville sige at det er godt nok. Artiklen er længere end jeg havde troet, hvilket også er en af grundene til, at jeg har svært ved at komme igang lige ptå nuværende tidspunkt :-(

Derfor ville jeg høre, om i kunne give et lille resume af artiklen, som en hjælp til at gå igang. Jeg ved at jeg selv skal skrive referatet fra start til slut, men har tit fået af vide at jeg er god til at omformulere en tekst til mine egne ord, så derfor kommer jeg ikke til at skrive netop jeres resume, men bruge det som en inspiration.

Det ville være en kæmpe hjælp :-)


Skriv et svar til: Referat af artiklen "Helt ude i hampen"

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.