Musik
Aggresiv musiklærer
Hej er der nogen der har nogen råd i hvordan man skal håndtere en pedo lærer især i musik faget da han gerne vil have piger til at danse foran ham (bogstaveligt) og kalder de små piger for darling, honey. Og kigge på pigernes(steder) som er meget overskridende. Har video hvis der er behov. Han er 65 år . Han er også meget aggressiv i hans handlinger og bliver meget let sur på små børn og stor uden at de gør noget han blander sit private liv med hans arbejdsliv og det synes jeg kraftedme ikke er okay. Når han er i vores klasse lokale eller musiklokale begynder man at få det rigtig dårligt da man er bange for at han kan gøre et eller andet imod en og det ikke fordi at han ikke har gjort det før han har kastet stole på elever, råbe på en meget aggressiv måde, gøre grin af elevernes relegioner og ødelægge klassens ting som skuffer osv... Han er ikke børne venlig og bør blive meldt til kommunen.
Svar #1
31. oktober 2022 af NielsAamandPedersen
Svar #3
31. oktober 2022 af Chigdem
#1 Gå til skoleledelsen med det samme. Næste frikvarter eller lige efter skole. Så hurtigt som muligt.
Jeg og andre har prøvet flere gange men skolelederen vil ikke tro på det der bliver sagt
Svar #4
31. oktober 2022 af NielsAamandPedersen
Ellers skal i videre til skolebestyrelsen. Der er nok et telefonnummer i kan ringe til på skolens hjemmeside. Ellers kan i tage det med til elevrådet, som kan tage det med til et skolebestyrelsesmøde.
Ring eventuelt til børnetelefonen. De er nok lidt bedre til at rådgive end jeg er :-)
Svar #5
31. oktober 2022 af Chigdem
#4 Har i prøvet at tale med en anden lærer om det? Start med det.
Ellers skal i videre til skolebestyrelsen. Der er nok et telefonnummer i kan ringe til på skolens hjemmeside. Ellers kan i tage det med til elevrådet, som kan tage det med til et skolebestyrelsesmøde.
Ring eventuelt til børnetelefonen. De er nok lidt bedre til at rådgive end jeg er :-)
tusind tak for det altså jeg har prøvet det med andre lærer men hver gang de prøver at hjælpe så begynder vores musik lærer at gå amok på den lærer der prøver at hjælpe og det er sket flere gange endda foran elleverne midt i deres timer men... jah hvad kan man sige
Skriv et svar til: Aggresiv musiklærer
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.