Køb og Salg

Bøger til Markedsføringsøkonom 1 sem

15. februar 2011 af Wulff7800 (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Hej alle

Da jeg har valgt en ny uddannelse i stedet for markedsføringsøkonom vælger jeg at sælge alle mine bøger. Jeg kan sælge dem samlet eller enkeltvis hvis det ikke er alle der kan bruges

Er bosat i Aalborg så de kan også afhentes hvis man bor heromkring

Mvh Michael


Brugbart svar (2)

Svar #1
22. februar 2011 af dkshero (Slettet)

Hej!

Hvilke bøger er der tale om?

Skriv evt til mig på [email protected]

På forhånd tak. :-)


Brugbart svar (2)

Svar #2
06. september 2011 af gulletheman (Slettet)

Hej Jeg vil hører om bøgerne er solgt ? Ellers er jeg meget intresseret. send evt, boglist til mig på [email protected]


Svar #3
06. september 2011 af Wulff7800 (Slettet)

Bøgerne er ikke solgt


Brugbart svar (2)

Svar #4
09. september 2011 af gulletheman (Slettet)

Okay lyder godt , ligger du inde med nogle af disse : 

Communicate! by Michael Pierce, Academica, 2009, ISBN: 978-87-7675-698-7 

Organisation, Henrik Kjær m.fl., Trojka, 2007, 4. udg. ISBN: 978-87-92098-02-3.

Statistikhåndbogen: med vejledninger til TI-89 og Excel 2007. Xenia Brun Hansen. -Århus : Systime, 2010. ISBN: 978-87-90833-48-0

Grundlæggende sandsynlighedsteori & beskrivende statistik. Jan Laursen & John
Vestergaard Olesen. - Viborg: JaVoL, 2009, 3. udg. ISBN: 978-87-989076-6-4

Dansk og international erhvervsret af Dorte Dittmann og Mette Gade, Forlaget Trojka, 2011. ISBN 978-87-92098-48-1


Lovsamling 2011 Erhvervsret, DJØF Forlag, 2011, 18. udg., red. af Per Mogensen, ISBN 978-87-574-2549-9

 

På forhånd tak :) 


Brugbart svar (2)

Svar #5
09. september 2011 af gulletheman (Slettet)

Okay lyder godt , ligger du inde med nogle af disse : 

Communicate! by Michael Pierce, Academica, 2009, ISBN: 978-87-7675-698-7 

Organisation, Henrik Kjær m.fl., Trojka, 2007, 4. udg. ISBN: 978-87-92098-02-3.

Statistikhåndbogen: med vejledninger til TI-89 og Excel 2007. Xenia Brun Hansen. -Århus : Systime, 2010. ISBN: 978-87-90833-48-0

Grundlæggende sandsynlighedsteori & beskrivende statistik. Jan Laursen & John
Vestergaard Olesen. - Viborg: JaVoL, 2009, 3. udg. ISBN: 978-87-989076-6-4

Dansk og international erhvervsret af Dorte Dittmann og Mette Gade, Forlaget Trojka, 2011. ISBN 978-87-92098-48-1


Lovsamling 2011 Erhvervsret, DJØF Forlag, 2011, 18. udg., red. af Per Mogensen, ISBN 978-87-574-2549-9

 

På forhånd tak :) 


Svar #6
09. september 2011 af Wulff7800 (Slettet)

Af de bøger har jeg kun 

Communicate! by Michael Pierce, Academica, 2009, ISBN: 978-87-7675-698-7 og en anden Organisation bog end den du nævner.

 

Har ingen af de andre bøger


Brugbart svar (1)

Svar #7
05. september 2012 af reem123 (Slettet)

hej er bøgerne solgt? hvis nej kan du sende boglist samt ISBN nr. til dem alle på min mail [email protected] på forhånd tak  


Skriv et svar til: Bøger til Markedsføringsøkonom 1 sem

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.