Spansk

hjælperlærer (spansk eller engelsk)

04. april 2014 af spanskogengelsklærer (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Er der nogen, der gerne vil hjælpe? Du er velkommen til at skrive til mig.

Min passion er at undervise i sprog til studerende, som gerne vil lære og træne blandt andet lytteforståelse, læseforståelse, mundtlig formulering, skrivefærdigheder og samtalefærdigheder, og blive bedre til ­(eller lære) spansk, har problemer eller spørgsmål omkring grammatik, fonetik og osv. Jeg har erfaring i undervisning på alle niveauer, og udover læreruddannelsen har jeg translatør- og pædagogik-uddannelser, som også kan bidrage til at gøre min undervisning bedre.og min modersmål er spank.

Med venlig hilsen 

Rita


Svar #1
04. april 2014 af spanskogengelsklærer (Slettet)

#0

Er der nogen, der gerne vil hjælpe? Du er velkommen til at skrive til mig.

Min passion er at undervise i sprog til studerende, som gerne vil lære og træne blandt andet lytteforståelse, læseforståelse, mundtlig formulering, skrivefærdigheder og samtalefærdigheder, og blive bedre til ­(eller lære) spansk, har problemer eller spørgsmål omkring grammatik, fonetik og osv. Jeg har erfaring i undervisning på alle niveauer, og udover læreruddannelsen har jeg translatør- og pædagogik-uddannelser, som også kan bidrage til at gøre min undervisning bedre.og min modersmål er spansk.

Med venlig hilsen 

Rita


Skriv et svar til: hjælperlærer (spansk eller engelsk)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.