Dansk

Side 2 - dho

Svar #21
31. oktober 2014 af Ellapigen (Slettet)

haha, du er for latterlig. Dette er et åbent forum, og her skriver man hurtigt og lidt frit i forhold til en aflevering. Ergo, det siger altså ingenting om mit faglige niveau i hverken dansk, engelsk eller tysk. Jeg er en dygtig elev, der sætter pris på at blive bedre, og jeg synes ikke du skal dømme mig for mit ønske om at blive bedre i skolen. Jeg går trods alt i skole for at lære.. Jeg vil også gerne pointere (igen for femte gang), at jeg sætter pris på konstruktiv kritik og en eventuel forklaring på, hvad mine grammatiske fejl skyldes.

For sidste gang hr. Stygotius: forstå noget..


Svar #22
31. oktober 2014 af Ellapigen (Slettet)

og du bør nok læse min afleveringer før du dømmer mig.. De er af kvalitet, så vi taler om småfejl.


Brugbart svar (0)

Svar #23
31. oktober 2014 af Stygotius

Du har hverken styr på ord eller sætninger eller stavning.

Hvad skulle få nogen til at tro at du skriver anderledes i en DAHI-opgave?? Det er ikke særlig sandsynligt.

Man skal altså kun kunne skrive sit eget sprog når det sker til en lærer, mener du.

Hmm, -det er en interessant betragtning.


Svar #24
31. oktober 2014 af Ellapigen (Slettet)

jeg gider ikke at diskutere med et menneske, der ikke har indhold i sit liv. Lad venligst vær med at kommentere mine indlæg igen.


Svar #25
31. oktober 2014 af Ellapigen (Slettet)

Have you ever heard of the phrase "Never judge the book by its cover"?


Brugbart svar (0)

Svar #26
31. oktober 2014 af Stygotius

Det her barnepjat gider jeg sgu ikke mere.


Brugbart svar (2)

Svar #27
31. oktober 2014 af CarstenMatsson (Slettet)

Ellapigen - tag dig ikke af Stygotius

Brugbart svar (0)

Svar #28
01. november 2014 af Stygotius

Ja, længe leve middelmådigheden.


Forrige 1 2 Næste

Skriv et svar til: dho

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.