Privatlærer

Fast afleverings hjælp i tysk m. betaling

14. november 2014 af Christsø (Slettet)

Hej Studieportalen :-)!

Er du et tyskglad menneske med interesse i at hjælpe studerende? Så har jeg brug for din hjælp! Jeg er en 18-årig gymansie elev med Tysk-B, som ønsker at forbedre sit skriflige niveau i tysk. Jeg får nuværende tidspunkt, desværre, 7 og ønsker at forbedre mig gevaldigt og flytte mig op på et 12-tal. Derfor søger jeg en virklig tysk sagkyndig person, der kan hjælp mig, ved at gennemgå mine aflveringer. Jeg har følgende forventninger:

     - At mine afleveringer bliver nær fejlfrie - jeg skal reelt kunne forlange et 12-tal for det.
     - At du nogenlunde kan begrunde dine rettelser, idet at jeg gerne vil blive bedre skriftlig. Dette er ikke et "must", idet at jeg ikke kan komme op i en skriftlig eksamen, men er helt klart en præference da jeg reelt er interesseret i at forbedre mit tysk.
     - At du indenfor "kort" varsel kan hjælpe mig, dvs indefor en uge eller to. Jeg vil selvfølgelig tage højde for dig og din fritid og tilpasse mig efter det - er du astronaut, superhelt eller ligefrem studerende, så kan vi nok finde en løsning
     - At du selv er interesseret i dette samarbejde - ellers blive det nok en kedelig korrespondance ;-)

Du vil selvfølgelig blive mødt med stor interesse samt engagement fra min side af, idet at jeg inderligt ønsker at forbedre mig i tysk. Jeg vil derfor også være meget fleksibel på mange måder, dette kan fx være kommunkationsplatform, tider osv. Jeg håber vi kan lave en kombination af google docs/skype når vi retter, men dette er ikke et must - er du lidt mere "gammeldaws", eller er det bare for grænseoverskridende, kan dette helt klart også klares på mail eller andet!


Alt dette er selvfølglig med betaling.

Hvis jeg har fanget din interesse, må du gerne skrive en besked, hvori du inkluderer pris, faglige grundlag, samt andet der kan være relavant.

Mvh.


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. november 2014 af Tyskassistent (Slettet)

Du wirst dich vor Bewerbungen kaum retten können...


Skriv et svar til: Fast afleverings hjælp i tysk m. betaling

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.