Spansk

Spansk oversættelse

12. februar 2015 af ryaan (Slettet) - Niveau: A-niveau

Har den her mini oversættelse som i meget gerne må hjælpe mig mig:

Dansk:

I tekst 1 bliver vi præsenteret for fitnesscenttret og centrets ulemper. Vi for af vide at der bliver solgt alle typer for hårde stoffer som for en person til at vokse. Dette er fitnesscentterets sorte side.

Spansk:

En el texto uno que nosotros te presentan para gimnasio y las desventajas centros. Obtenemos información sobre qué tipo de drogas que venden y que tal vez se hacen grandes cuando toman los medicamentos. Se trata de centros de fitness lados negros.


Brugbart svar (0)

Svar #1
12. februar 2015 af jbmm

En el texto uno que nosotros te presentan para gimnasio y las desventajas centros. Obtenemos información sobre qué tipo de drogas que venden y que tal vez se hacen grandes cuando toman los medicamentos. Se trata de centros de fitness lados negros.
Understregninger
betegner fejl og uforståelige/mærkelige sætninger


Svar #2
12. februar 2015 af ryaan (Slettet)

Nu har jeg fået det til det her:

En el texto uno se presentan los gimnasios desventajas. Entonces pues sabemos de informarción sobre qué tipo de drogas que venden y que tal vez se hacen grandes cuando toman los medicamentos. Todo esto es el lado oscuro de los gimnasios.

Der hvor jeg har lavet en understregning, det er der hvor jeg er helt blank har prøvet men kan ikke komme frem til noget så håber på hjælp.


Brugbart svar (0)

Svar #3
12. februar 2015 af jbmm

En el texto uno se presentan los gimnasios desventajas.
Skriv den passive sætning om til aktiv 'de præsenterer os for...'
lav genitiven/ejefald rigtigt!


Entonces pues sabemos de informarción sobre qué tipo de drogas que venden y que tal vez se hacen grandes cuando toman los medicamentos. Todo esto es el lado oscuro de los gimnasios.
få at vide = enterarse de; aktiv: 'de fortæller os at'
få til at = hacer que + konjunktiv
vokse = brug ordbog!

Det er nu slut med min hjælp til denne tekst.


Svar #4
12. februar 2015 af ryaan (Slettet)

Se presentan las gimnasias desventajas en el texto uno.

så første sætning vil se således ud?


Skriv et svar til: Spansk oversættelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.