Dansk

Bedømmelse af kronik

18. marts 2015 af REissa - Niveau: A-niveau

God dag kære venner!

Min søster var op til terminsprøve igår i dansk (stx), med en kronik, og hun ved ikke rigtigt hvordan hun har gjort det. Er der en der kan kigge den igennem, og give en bedømmelse? Jeg kan desværre ikke helt bedømme det selv :-)

Vedhæftet fil: 4.docx

Brugbart svar (1)

Svar #1
18. marts 2015 af BGH1995

Hej

En super flot opgave!

Synes især din søster kommer med gode pointer og argumenter.

Det eneste jeg kunne forestille mig kunne trække ned, er opfyldning af formalia. Nu ved jeg ikke om der skal henvises til citater, ved at skrive --Citat s. xx linje xx "....."-- Udover det er der lidt lange sætninger ind i mellem, og kommafejl m.m.

Det er svært at vurdere, da man ikke har den konkrete opgavetekst - Men forestiller mig en karakter omkring de 10-12! :-)


Svar #2
22. marts 2015 af REissa

#1

Hej

En super flot opgave!

Synes især din søster kommer med gode pointer og argumenter.

Det eneste jeg kunne forestille mig kunne trække ned, er opfyldning af formalia. Nu ved jeg ikke om der skal henvises til citater, ved at skrive --Citat s. xx linje xx "....."-- Udover det er der lidt lange sætninger ind i mellem, og kommafejl m.m.

Det er svært at vurdere, da man ikke har den konkrete opgavetekst - Men forestiller mig en karakter omkring de 10-12! :-)

Mange tak for dit svar!

Det glæder os! :-D


Skriv et svar til: Bedømmelse af kronik

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.