Almen studieforberedelse (AT)

Hvad skal studierapport bruges til?

08. juni 2015 af ConfusedOfMath (Slettet) - Niveau: B-niveau

Har fået afvide at jeg skal medbringe studierapporten til AT eksamen, men ved ikke 100% hvad den skal bruges til. Er det bare til perspektivering angående at jeg har brugt de samme metoder andre steder eller hvad?


Brugbart svar (1)

Svar #1
08. juni 2015 af qou (Slettet)

Så vidt jeg har forstået skal du perspektivere til et AT-emne i din studierapport, ved at nævne hvordan din undersøgelse kunne udbygges med metoder du har brugt i andre forløb. Jeg tror nok at det er meget smart selv i hvert fald at nævne det kort, for ellers spørger de sikkert ind til det, og så er man pludselig på usikker grund.

Jeg skal også op i AT i morgen tidligt - held og lykke med dit projekt!


Brugbart svar (1)

Svar #2
08. juni 2015 af K92H (Slettet)

Det er ikke sindssygt vigtigt med perspektiveringen. Jeg blev i hvertfald kun spurgt meget kort ind til den, men du skal dog have den med alligevel.


Brugbart svar (0)

Svar #3
10. juni 2015 af johest (Slettet)

Jeg har været oppe i AT fornyligt, og der perspektiverede jeg kort til et af de foregående forløb ved blot at sige at man i det forløb så hvordan Hitler benyttede sig af oldtidens kropsideal i sin propapaganda, hvor jeg i dette forløb undersøgte hvordan Hitler propaganda blev benyttet til at fremme udbredelsen af hans budskaber og til at overbevise den tyske befolkning - og det var tilsyneladende helt fint bare lige kort at nævne det (jeg kunne ikke perspektivere til metoder). Men hvis du selv nævner noget, tror jeg også at chancen for at det bliver samtaleemne er meget mindre - min lærer sagde også til mig inden, at det er meget sjældent at de overhovedet vil snakke om studierapporten, bare du medbringer den :-)!


Skriv et svar til: Hvad skal studierapport bruges til?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.