Almen studieforberedelse (AT)

FSA Læsning

20. juni 2015 af masteren123 - Niveau: 9. klasse

Hej alllesammen

Jeg er en elev der går i 8.klasse. Jeg er en super elev der næsten kun for 10 og 12.

Inden vinterferien fik jeg mellem 7-12 i FSA læsning, men er på det seneste er det gået rigtigt dårligt jeg har svært ved at få over 4 i testerne. Jeg har øvet mig men ender alligevel endt at får 4 oppe i skolen(selvom jeg får 10-12 i diktat og afleveringsopgaver)

Da jeg altid for 10 eller 12 ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre, og med et år til eksamerne er jeg meget nervøs. 

Nogle gode taktiker til læsning eller metoder så jeg kan blive bedre

Tak på forhånd.


Brugbart svar (0)

Svar #1
20. juni 2015 af OliverHviid

Siden du kun går i ottende så tag den med ro; du har et helt år før eksamenerne begynder, men du kan vel prøve at tænke tilbage til de gange hvor du har fået en god karakter og så prøve at huske på hvad du gjorde rigtigt dér. Det kan også bare være at I har fået nogle sværere læseprøver? Der kan være mange  forklaringer.


Svar #2
20. juni 2015 af masteren123

Problemet er bare at jeg har fået 4  i 4 forskellige og selvom jeg prøver, at gøre hvas jeg gjorde før hjælper det ikke noget.


Brugbart svar (0)

Svar #3
20. juni 2015 af OliverHviid

Det lyder lidt sært. Som jeg også nævnte: Kan det være at I har fået nogle sværere prøver?


Skriv et svar til: FSA Læsning

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.