Spansk

Spansk stil

21. september 2015 af Brainyy (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej allesammen.

Jeg var lige igang med at skrive en spansk stil og har lige brug for lit hjælp til nogle af sætningerne :)

Jeg har skrevet en lille parantes hvor jeg har brug for hjælp henne så det ville være en stor hjælp hvis i ville hjælpe ( og så må i også gerne rette undervejs hvis der er nogle fejl )

El futuro de Estrella

Estrella tiene 27 años y que vive en Sevilla en Andalucía. Vive con su hombre y dos niños. Tiene una hija y un hijo. La hija de Estrella se llama Carmen y tiene 5 años. El hijo de Estrella se llama Daniel y tiene 8 años.

Estrella gusta animales y ropa de moda. La familia tenemos muchos animales. Estrella también trabaja como veterinaria. La madre de Estrella tiene tiendas de moda.( hvordan siger man “ hun hjælper tit sin mor i butikken da hun stadig elsker mode)

En pocos años Estrella quiere trabajar en el mundo de la moda y también como veterinaria con su madre y familia.

En tiempo libre Estrella monta a caballo con los niños y hombre. A Estrella le gusta mucho monta a caballo y ella también ha (hun har reddet som ung??) como una joven.


Brugbart svar (0)

Svar #1
21. september 2015 af jbmm

Se din indbakke.


Skriv et svar til: Spansk stil

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.