Dansk

Vurdering af aflevering!

02. februar 2016 af annalisagik (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej! 

Jeg håber, at der er nogle der måske kunne tænke sig, at bedømme mit essay. Jeg mener ikke selv, at denne opgave har fået den rigtige bedømmelse, og mangler derfor nogen til at hjælpe mig med at få en andens bedømmelse.. Det ville glæde mig meget!  

Vedhæftet fil: Essay - pinlighed - PDF.pdf

Brugbart svar (0)

Svar #1
03. februar 2016 af PeterValberg

...mangler derfor nogen til at hjælpe mig med at få en andens bedømmelse.. 


Hvis du gerne vil have en andens bedømmelse,
så skulle du overveje at aflevere en andens opgave.

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Brugbart svar (0)

Svar #2
03. februar 2016 af Stygotius

Kommentaren i #1 giver ingen mening. Der er intet sprogligt eller logisk forkert i #0.

"en andens bedømmelse" betyder helt klart en anden end lærerens.


Brugbart svar (0)

Svar #3
03. februar 2016 af claok (Slettet)

Jeg er på ingen måder kvalificeret til at give dig en karakter. Med det sagt, så kan jeg fortælle dig at du har nogle grammatiske fejl. Eks. skriver du nogle steder "for" hvor der skulle have stået "får". Du mangler i mange tilfælde også nutids -r. Du har for mange kommaer. Du har fejl i brugen af ordene "ad" og "af". Der er også lidt andre fejl.

Udover grammatiske fejl, så kan dit sprog have en tendens til at forvirre en smule. Jeg kan godt ane hvor du vil hen med dine sætninger, men som sagt bør du være mere præcis i din formulering.

Det er ikke en elendig stil, men du kan godt blive bedre. Jeg håber din lærer også har givet dig nogle gode råd :)


Brugbart svar (0)

Svar #4
03. februar 2016 af Stygotius

Jeg vil godt modsige claoks bemærkninger. Det er en elendig stil.

Sprogligt set er den ret håbløs. Sætningerne er kaotiske, stavningen elendig og læsbarheden nærmest lig med nul. Der er ingen sammenhæng i formuleringerne, F.eks. begynder du en relativsætning lige efter et punktum!!!

En samlet bedømmelse vil nok ligge på et 2-tal.

Hvordan kan man gå i 3.g og ikke skrive sit eget sprog bedre end dette?

Har du hafr verdens dårligste dansklærere?  Godt nok er folkeskolens sproglærere uduelige, men alligevel.


Skriv et svar til: Vurdering af aflevering!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.