Studievejledning

Optagelsesprøve HHX

07. marts 2016 af Simon924 (Slettet)

Jeg er blevet erklæret ikke uddannelsesparat af min UU-vejleder begrund af fravær, hvilket også er gået udover mine karakter og standpunktskarakter. Det skal lige siges at jeg går i 10. klasse og mine standpunktskarakter fra sidste år lå til at jeg var blevet erklæret uddannelsesparat, men valgte istedet for at tage en 10. klasse fordi at jeg selv mente at jeg ikke var moden nok til at tage på HHX.

Men eftersom at det er ikke er mine karakter fra 9. klasse der tæller, men istedet for er det dem fra 10. klasse, så er mit spørgsmål er så om der er nogen af jer der har været til en optagelsesprøve for HHX? Bare så jeg ved sådan nogenlunde hvad jeg kan forvente og komme op til og hvilke spørgsmål de muligvis vil komme med.


Brugbart svar (1)

Svar #1
07. marts 2016 af Stats

Det nemt.. Du skal ikke bekymre dig...

- - -

Mvh Dennis Svensson


Svar #2
07. marts 2016 af Simon924 (Slettet)

Har du selv været til optagelsesprøve? 


Brugbart svar (1)

Svar #3
07. marts 2016 af Stats

Ja. Men det var på HTX.. Dette var rent ud sagt barnemad.... Jeg kom op i matematik, dansk og engelsk.. Du vil sandsynligvis også komme op i det samme.... Du har intet at frygte..

- - -

Mvh Dennis Svensson


Svar #4
07. marts 2016 af Simon924 (Slettet)

Skide godt og tak for det


Brugbart svar (0)

Svar #5
15. marts 2016 af pink4lady

Har du allerede fået et brev, fra gymnasie stedet?:O, hvorfor har jeg bare ikke fået noget i nu 


Brugbart svar (0)

Svar #6
15. marts 2016 af JackandJack (Slettet)

Jeg er blevet optaget på stx! Men jeg vil anbelafe dig at gå ind på deres hjemmeside og se hvilke fag der er!

Skriv et svar til: Optagelsesprøve HHX

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.