Privatlærer

Hvorfor kan jeg ikke oploade min tekst?

14. juli 2016 af HFNU (Slettet)

Jeg har flere gange idag prøvet at oploade et digt fra Naja Marie Aidt med titlen : Vinterglæder, gang på gang har jeg enten fået af vide at filformaten var for stor , ellers oprettes der et nyt svar uden at filen er vedhæftet:((.

Jeg har taget nogle billeder af teksten(digtet) med min mobil og herfra prøvet at oploade billederne men her får jeg også af vide at formatet er for stor. Er der nogle der kan hjælpe mig til at oploadet digtet ; "Vinterglæder". Det jeg mener er om i har nogle forslag til hvad jeg lige kan gøre? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. juli 2016 af Eksperimentalfysikeren

Jeg tror den side, du forsøger at hente digtet fra, er kopibeskyttet. Det første link, du gav os var til en side, hvor man skal have adgangskode, så det virkede heller ikke.

Du må nok opgive at bruge SP til at få hjælp, da du ellers risikerer at krænke digterens ophavsret.

Det kan selvfølgelig være, at du er så heldig, at der er én, som sidder med digtet og er i stand til at hjælpe dig.


Brugbart svar (0)

Svar #2
15. juli 2016 af peter lind

Hvis filen er for stor, kan du prøve at dele den op i flere delfiler


Svar #3
16. juli 2016 af HFNU (Slettet)

#2  mange tak , jeg har skrevet hele teksten ned ord for ord . Tror du muligvis du kan hjælpe mig? med  mit spørgsmål til digtet. Det vil betyde rigtig meget

Det er den her tråd :

https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1692562#1693611


Skriv et svar til: Hvorfor kan jeg ikke oploade min tekst?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.