Tysk

Oversættelse

12. marts 2017 af kawdk (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej er der nogen, der kan tjekke om jeg har oversat korrekt? Er lidt i tvivl:

Henning ging in das Zimmer. In dem Zimmer ging er ungeduldige hin und her. Über mir wohnt eine/einer Sängerin, und neben an ihr wohnt einem/einen Jazzmusiker. Die Kinder sind eben über die Brücke und in den Wald gelaufen. Warum nimmst du nicht der Mappe unter dem Arm? Das Leben in einer Großstadt ist oft hektisch. Es war nicht möglich in den Park zu kommen. Als wir war auf der Straße gekommen, konnten wir die Sterne auf dem Himmel sehen. Davor mich lief eine schwarze Katze über den Weg. Uwe steckt das Geld in die Hosentasche. Er hätte dem Geld in der Hosentasche.

Henning gik ind i værelset. Inde i værelset gik han utålmodigt frem og tilbage. Oven over mig bor en sangerinde, og ved siden af hende bor en jazzmusiker. Børnene er lige løbet over broen og ind i skoven. Hvorfor tager du ikke mappen under armen? Livet i en storby er ofte hektisk. Det var ikke muligt at komme ind i parken. Da vi var kommet ud på gaden, kunne vi se stjernerne på himlen. Foran mig løb en sort kat over vejen. Uwe stak pengene i lommen. Han havde pengene i lommen. Plakterne på muren var helt våde.


Brugbart svar (0)

Svar #1
12. marts 2017 af Tyskfødt (Slettet)

Henning ging in das Zimmer. In dem Zimmer ging er ungeduldige hin und her. Über mir wohnt eine/einer Sängerin, und neben an ihr wohnt ein em/einen Jazzmusiker. Die Kinder sind eben über die Brücke und in den Wald gelaufen. Warum nimmst du nicht die Mappe unter den Arm? Das Leben in einer Großstadt ist oft hektisch. Es war nicht möglich in den Park zu kommen. Als wir war auf die Straße gekommen waren, konnten wir die Sterne auf dem am Himmel sehen.  Vor mirDavor mich lief eine schwarze Katze über den Weg. Uwe steckte das Geld in die Hosentasche. Er hatte dem das Geld in der Hosentasche.


Skriv et svar til: Oversættelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.