Biologi

Øvetests til biolgi

30. april 2019 af fiskrehejre - Niveau: 9. klasse

Hej, folkens.

Jeg står og skal op i skriftlig biologi her om et par uger. Derfor kunne jeg godt tænke mig at tage nogle "øveprøver", der er som den rigtige prøve i type, sværhedsgrad osv.. Jeg har fundet en enkelt på nettet, men er der mon nogen, der ved, hvor jeg kan finde flere?

Jeg kender godt til sider som fx biologi-tjek.dk. Jeg søger dog nogle prøver, der er fra tidligere år, så jeg kan øve mig, inden det går løs.

Håber I kan hjælpe:)
 


Brugbart svar (1)

Svar #1
04. maj 2019 af guzbak

Har i ikke adgang til tidligere eksamenssæt?

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Svar #2
04. maj 2019 af fiskrehejre

Nej dsv. Fandt et par stykker på nettet, men har ellers ikke haft muligheden for at støve nogen op:)


Brugbart svar (1)

Svar #3
04. maj 2019 af ringstedLC

Du kunne gennemse SP's biologi-kategori og lave de opgaver som er på dit niveau.

Du kan bare stille eventuelle spørgsmål i tråden, de dukker op som en nyhed selvom det er en ældre tråd.


Svar #4
04. maj 2019 af fiskrehejre

Tak for forslaget. Det er en god ide men jeg har allerede været igennem det meste men det er de samme 2 prøver jeg finder. Har fundet nogle steder hvor man kan finde en masse men det koster en del penge.
Men igen tak for forslaget

Brugbart svar (0)

Svar #5
04. maj 2019 af guzbak

http://subsites.egaa-gym.dk/nr/biologi/roholt/Eksamenss%E6t/Oversigt%20over%20opgaver%20i%20pdf%20format.html

Ellers kan du måske få inspiration fra gymnasie eksamenssæt?

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Svar #6
04. maj 2019 af fiskrehejre

Hej igen
Tak for linket. Det er ikke helt den samme prøveform som den jeg skal op i men jeg ser lige om jeg ikke kan finde noget inspiration i dem

Brugbart svar (0)

Svar #7
05. maj 2019 af guzbak

Held og lykke med det! :)

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Svar #8
05. maj 2019 af fiskrehejre

Mange tak!

Skriv et svar til: Øvetests til biolgi

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.