Programmering

Hjælp til WP plugins

07. december 2021 af fbuchsorensen

Jeg sidder med et projekt, hvor det giver mening at arbejde med søgemaskineoptimering. Jeg kan læse mig til, at der findes flere plugins derude, som kan hjælpe mig til at have den bedste opsætning og optimering.

Jeg har installeret yoast, som er rigtig fint, så vidt jeg kan se. Det skal siges, at jeg er meget grøn indenfor søgemaskineoptimering, men at det er nødvendigt at have styr på fra starten.

Er der nogen andre herinde, som arbejder med søgemaskineoptimering og evt. kan anbefale andre plugins?


Svar #1
11. december 2021 af fbuchsorensen

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #2
24. august 2022 af jjdenmark

Yoast er super fint til opgaven, du skal blot huske at optimere det, så det er hurtigt.

Det gør du under værktøjer, hvor du kan kllikke og opdaterer databasen.

Yoast, er i sig selv jo somsådan ikke SEO på din side, du får bare adgang til at redigerer i titles og beskrivelser og en masse belastende værktøjer, der ikke rigtigt virker efter hensigten.

Dog er xml sitemappet helt fantiastisk godt at få lavet, så du kan indsende til Google Search console og måske opnår hurtigere indeksering af nye undersider.

Læs eventuelt mine seneste tips til SEO i 2022 her


Skriv et svar til: Hjælp til WP plugins

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.