Projektopgaven (9. kl.)

Projektopgaven 9.klasse

27. februar kl. 21:44 af myaow

Jeg ville virklige gerne have en 12 tal i denne her projekt. Jeg er sammen med to andre men jeg synes ikke at de laver så meget. 
Hvad er det vigtigste i projektopgaven for at få en 12'er? hvad skal jeg gøre for at få 12?


Brugbart svar (1)

Svar #1
27. februar kl. 22:05 af Iota

Karakteren bør ikke alene bære din motivation for at lave en god opgave, men en god tommelfingerregel er at opfylde de forskellige trin i Blooms taksonomiske niveauer. Altså de redegørende, analyserende, diskuterende og perspektiverende niveauer (groft skåret ud). Jeg ved ikke, hvad din opgave handler om, men i bør have fået en vejledning af skolen for, hvad en opgave skal indeholde. Ellers kan du måske spørge din vejleder/lærer til råds?


Brugbart svar (0)

Svar #2
27. februar kl. 22:36 af Martin2Holte

Få nogen til at læse korrektur for stavefejl og grammatikfejl inden aflevering.

Fx er det et 12 tal og ikke en 12 tal og virkelig i stedet for virklige og så er det dette projekt og ikke denne projekt (et projekt), for bare at bruge din første sætning som eksempel.


Svar #3
29. februar kl. 16:42 af myaow

Jeg ved, at jeg har lavet stavefejl, men hvordan skal dit svar hjælpe mig med mit spørgsmål?


Brugbart svar (0)

Svar #4
29. februar kl. 16:52 af Martin2Holte

Hvis du skal have et 12 tal vil det være en god ide at lade nogen læse korrektur. Det er bare et tip.

Svar #5
04. marts kl. 22:09 af myaow

jamen okay


Skriv et svar til: Projektopgaven 9.klasse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.