Det internationale område (DIO)

DIO - Dansk/Engelsk - Reklamens Globalisering

23. februar 2009 af hom (Slettet)

Goddag :)

Jeg vil høre om der var nogen der kunne komme med nogle forslag til mit emnevalg..

Har valgt Dansk som hovedfag og Engelsk som bifag.

Vil gerne skrive om reklamens globalisering, Havde tænkt på United Colors og Benetton, de har nogle meget interessante reklamer... mer' ved jeg ikke endnu...

Håber der er nogle der kan komme med konkrete forslag, det vil være top nice :) :) :)

Tak ;)


Brugbart svar (2)

Svar #1
24. februar 2009 af Hjælper (Slettet)

Jeg vil anbefale at du starter med at beslutte dig for en vinkel (problemstilling) på din opgave - altså hvilket aspekt af reklamernes globalisering vil du fokusere på. Eksempler på vinkler kunne være: pris krig / udvaskning af lokalt islet / versens landsbyen / føle sig hjemme overalt / kulturelle påvirkninger (fra reklame til kultur og den anden vej)

Når du har valgt en eller flere vinkler, skal du skrive en indledning der forklarer hvad læseren kan forvente af din opgave. Hvorfor skal der bruges tid på at læse den? Hvad er din opgaves indhold (formodentligt at afdække vinkel A og vinkel B) :)

Og så ellers bare i gang med at finde noget om den/de vinkler du har valgt.

Held og lykke.


Skriv et svar til: DIO - Dansk/Engelsk - Reklamens Globalisering

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.