Tysk

Please hjælp med at oversætte

27. maj 2014 af nannaersej123 (Slettet) - Niveau: 10. klasse

Er der en sød sjæl derude der vil være sød at oversætte dette hurtigst muligt til tysk :)

En god familie er hvor man stoler på hinanden, man har det godt sammen og fortæller hinanden alt. Man hjælper hinanden med pligter, og er der altid for hinanden. Man elsker sin familie, og man ved at ens familie altid vil være der for en, også hvis man gør noget dumt. Fordi på den lange sigt er det lige meget hvad du gør, de vil altid elske dig. De vil aldrig gøre dig ondt. Men jeg vil også sige at selvom man har en god familie, skal der være plads til skænderier. Der er altid skænderier i en familie, det kommer man aldrig uden om. Man kan ikke altid være enige. Men det vigtigste er at man elsker hinanden.

En dårlig familie er dårlig. Man kan have dårlige forhold, eller dine forældre kan være alkoholikere. Det kan være dine forældre ikke vil kendes ved dig. Det er ikke sundt for barn eller forældre at leve dette liv. Men man kan også have en dårlig familie selvom hele familien bor sammen. Det kan jo være man bare ikke kan sammen, eller at man ikke elsker hinanden eller hjælper hinanden. I nogen tilfælde kan det være at der bliver begået vold i familien, og måske ender børnene på børnehjem. For nogen er børnehjem det rigtige, men for andre er det ikke.

I min familie har vi da vores skænderier, men vi elsker stadig hinanden. jeg vil mene vi har en god familie. Ikke en perfekt familie. Men bare en god familie. Vi er fire børn derhjemme, og der skal være plads til alle. Jeg synes mine forældre er gode til at fordele deres kærlighed.


Brugbart svar (0)

Svar #1
27. maj 2014 af Moderatoren

Beskriv så præcist som muligt hvad du har problemer med. Gør rede for hvad du ved og hvad du ikke ved. På den måde undgår du, at lektiehjælperen bruger tid på at forklare ting, som du i forvejen er bekendt med. Dette illustrerer også, at du har tænkt over opgaven, hvilket ofte giver hurtigere og bedre svar.


Svar #2
27. maj 2014 af nannaersej123 (Slettet)

Jeg har bare brug for en der vil oversætte dette til tysk !!


Brugbart svar (0)

Svar #3
27. maj 2014 af Moderatoren

Det er der ingen der vil på Studieportalen. Sådan fungerer Studieportalen ikke. 

Du kan i stedet spørge efter hjælp til det, du ikke kan finde ud af. 


Skriv et svar til: Please hjælp med at oversætte

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.