Dansk

Analyse af hærværk - om at forklare det man ikke kan forsvare af Aslak

23. april kl. 17:08 af emilie29 - Niveau: 9. klasse

Hej alle sammen

Jeg skal til dansk mundtlig eksamen i "hærværk - om at forklare det man ikke kan forsvare" og ville høre om der var nogen der lå inde med en analyse og/eller nogle noter til den? 

Tak på forhånd:)


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. april kl. 19:39 af myaow

Søg på det, så finder du mange analyser til den essay.


Svar #2
23. april kl. 20:47 af emilie29

Kan desværre kun finde 1 analyse fra studienet..

Brugbart svar (0)

Svar #3
26. april kl. 18:29 af sebastian1508

Hej Emilie

Jeg skal også selv op til eksamen med "hærværk - om at forklare det man ikke kan forsvare" og jeg har prøvet at udfylde analysehjulet så godt som muligt, og svaret på største delen af punkterne.Hvis du vil have det

Har dog lidt svært med perskeptiveringen og oplæsningsstykket. Så hvis det er lidt nemmere for dig, vil jeg også sætte pris på at du kan hjælpe mig. 

Måske kan vi endda hjælpe hinanden med vores dansk mundtlig eksamen


Svar #4
26. april kl. 21:27 af emilie29

Hej Sebastian

Det vil jeg meget gerne. Ville gerne have hjulpet dig med perspektivering og oplæsningsstykket, men det er dsv også det jeg har svært ved. Hvilken tekst perspektiverer du til?

Brugbart svar (0)

Svar #5
26. april kl. 21:33 af sebastian1508

Lige umiddelbart perspektivere jeg til “Blå Kings og månelanding”

Brugbart svar (0)

Svar #6
28. april kl. 09:52 af magnus9912

Hey, jeg skal også oppe i den. Må jeg også få det Sebastian? Jeg har også lidt hvis du vil have retur.


Svar #7
28. april kl. 18:02 af emilie29

I må meget gerne begge to sende det i har hvis i har lyst, det ville være en stor hjælp. Skal nok også sende noget hvis det er:)

Brugbart svar (0)

Svar #8
28. april kl. 18:12 af trnnlsn888

til perspektivering kan i måske bruge denne -

https://ereolen.dk/ting/object/870970-basis%3A54084439

skal oplæsningsstykket være noget helt tredje? - prøv at google unge og hærværk, så finder i nok noget


Brugbart svar (0)

Svar #9
I går kl. 20:02 af sebastian1508

Her er min analyse af essayet, har dog ikke svaret på alle punkter

Vedhæftet fil:Hærværk.docx

Skriv et svar til: Analyse af hærværk - om at forklare det man ikke kan forsvare af Aslak

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.