Privatlærer

Side 2 - Vil du have løn for at hjælpe andre ?

Brugbart svar (0)

Svar #21
19. september 2014 af thomaslarsen90Arocketmailcom (Slettet)

,


Brugbart svar (2)

Svar #22
19. september 2014 af BadBoyBard (Slettet)

"Når man læser BadBoyBards indlæg,  håber man at han ikke giver sig til at undervise nogen i dansk."

-Stygotius

Hmmm.... denne Stygotius må virkelig holde af mig. Helt uden grund begynder han at forfølge mig og mine indlæg, der er mere end 2 måneder gamle. Det ser vist ud til, at jeg fylder en del i denne underlige persons ellers ensomme tilværelse. 

.... Tag din medicin og skrub af. Jeg har aldrig sagt at jeg vil undervise i dansk, som rent faktisk er mit 3.fremmedsprog. 

P.s.  thomaslarsen: Han er helt væk. Det er derfor han opfører sig, som han gør.

Bard


Brugbart svar (0)

Svar #23
19. september 2014 af thomaslarsen90Arocketmailcom (Slettet)

pmn forfølger og genere også mig 


Brugbart svar (1)

Svar #24
19. september 2014 af Andersen11 (Slettet)

#23

pvm hverken forfølger eller generer dig. I den tråd, du indirekte henviser til, er det tværtimod dig, der vedvarende er kommet med ligegyldige, nedladende kommentarer til trådstarter, og det er det, som pvm har bedt dig om at holde op med.


Brugbart svar (0)

Svar #25
19. september 2014 af Stygotius

måske "generer" ???


Brugbart svar (0)

Svar #26
19. september 2014 af BadBoyBard (Slettet)

Nej, nej thomaslarsen, du glemte et nutids-r i din sætning. Vent og se, hvordan Stygotius hidser sig op på grund af sådan en lille fejl. Som sagt, manden er jo helt væk. 

Jeg håber, at denne Stygotius er på stoffer eller fuld, når han er på siden her. Fordi hvis han virkelig er ædru, så ser det ud til, at en psykiatripatient har sluppet ud af anstalten eller på en eller anden måde har fået adgang til cyper-space. 

Bard


Brugbart svar (0)

Svar #27
19. september 2014 af PeterValberg

#23

pmn forfølger og genere også mig

Thomas, - det er altså pvm...  og nej, jeg forfølger og generer dig ikke, - jeg "holder øje" med dig...
Jeg prøver faktisk bare at gøre dig opmærksom på, at din opførsel på SP er fuldstændig uacceptabel.

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Forrige 1 2 Næste

Skriv et svar til: Vil du have løn for at hjælpe andre ?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.