Dansk

Start på essay?

23. august 2014 af JacobQa (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej, jeg har et essay til på tirsdag, hvor jeg skal skrive et essay (frit emne) på 1,5 side.

Jeg har bestemt mig at skrive om Kærlighed, men jeg ved ikke hvordan jeg skal starte det, jeg har masser af inspiration fra eget liv til indholdet, men jeg (som sagt) ikke ved hvordan jeg skal starte. :s'

Jeg har brug for stærk hjælp.


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. august 2014 af bjerg11 (Slettet)

Du kunne først og fremmest strate med at lave en brainstom om emnet, kærlighed. Du tegner tangenter om det der falder dig på, og tilsidst vil du have en idé til hvordan dit esay vil se ud. Emnet er i sig selv slet ikke kompliceret, da du har valgt at arbejde med et yderst bredt emne. Men jeg vil give dig nogle hints til små områder du kunne komme omkring.

Kærlighed til familien.

Forholdet mellem en du holder virkelig meget af (ikke fra familien). En bekendt 

Dine relationer til venner 

Følelser du deler med materielle ting 

Kort sagt: Ting/mennesker, som du er afhængig af eller har følelser for (stærke følelser). 

 Jeg ved godt, at du ikke har bedt om de hints, men vil give dig dem, så du har dem som et supplement.

Start med det, som du ved mest om ! 


Svar #2
23. august 2014 af JacobQa (Slettet)

Tak, jeg kan med glæde bruge dem. :)


Skriv et svar til: Start på essay?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.