Dansk

Hjælp!! Klumme Hvor går grænsen? Er gået i stå Offenlig steder

04. september 2014 af TheMazeX - Niveau: 8. klasse

Hej studieportalen. Skal lave en klumme til på mandag, er kommet i gang men er gået i stå. Her er det jeg har skrevet håber at i kan kik starte mig op.

Vil i også please rette kommafejl og stavning. tak på forhånd.

Bip, bip bip. Aarh nej ikke igen. Ikke den skide mobil igen. Det er sku da fjerde gang den lorte mobil vibrerer. Men jeg er da heldig at min lærer ikke lage mærke til det. Jeg tror at det er min fætter som prøver at få fat på mig. Hele natten i går snakkede vi om det nye spil Watch Dogs som er vildt populær for tiden. Jeg har sagt til ham at vi snakker videre efter skole så, hvorfor prøver han at få fat på mig. Måske er det noget vigtigt. Jeg bliver nød til at skrive tilbage, men det er lidt svært hvis læren er lige ved siden af mig. Jeg må hellere sige at jeg skal på toilet, hvis jeg skal have mulighed for at skrive tilbage til ham. Men der også en anden mulighed, jeg kan vente på at læren går ud af klassen, men det er kun hvis han skal hente noget. Men det tager for lang tid. Hvor er det så svært at sende en lille lorte sms.

Jeg er ikke så uafhængig af min mobiltelefon, men det er bare fordi, at jeg bliver så nysgerrige på hvad min fætter har skrevet til mig. Det tror jeg også at de andre børn i klassen er sådan. Gad vide hvorfor lærerne ikke bare la os skrive tilbage til den person som har sendt den. Lærerne har også prøvet at være et barn, det er nok fordi, dengang var der kun fastnet. Måske er det fordi at de er misundelig på os fordi at de ikke havde så noget fantastisk elektronik dengang, så kan de lærer det. Heldigvis blev jeg ikke født dengang.  


Brugbart svar (0)

Svar #1
04. september 2014 af Ganymedes