Engelsk

Hjælp

16. september 2014 af mimok (Slettet) - Niveau: B-niveau

Jeg har skrevet en kort aflevering i går, som jeg har fået lidt feedback på fra min lærer. Der er stadig nogle fejl i den, som jeg selv skulle finde, jeg har prøvet mit bedste, men jeg ved ikke, om jeg har fundet alle fejlene. Er der en som vil hjælpe mig med at vise, hvor jeg har fejl i min aflevering nedenunder:

Dear Editor

Not all of us can have it all our way, some are happy with what they have, while others live under very poor and bad circumstances and are, therefore, not given the opportunity to enjoy life.

Your article, 'I Can See, Mommy': Witness The Moment Two Blind Sisters See The World For First Time written by Dominique Mosbergen, 09/08/2014 in The Huffington Post, tells an impressive story that really gives one perspective on the things that we take for granted.

We can complain about all kinds of things even the smallest kind of discomfort every now and then. Therefore, it is incredible to read about the two Indian girls, Sonia and Anita, who never spend any time of their life complaining. Sonia and Anita were both born blind, the two girls just wanted a normal life and all they wished for was to be able to see the world.

A simple surgery, which costs about $300, could have cured Sonia and Anita’s eyes, but it seemed impossible since their parents could never have afforded it. They were given the chance to have the surgery through 20/20/20, a nonprofit organization, who paid all of their medical expenses.

Now the girls can start a normal life and live it the fullest without carrying any burdens. The newspapers should publish more news that are enriching like this one rather than news about the new iPhone.


Brugbart svar (0)

Svar #1
26. september 2014 af amalieejlertsen (Slettet)

I stedet for "Not all of us can have it all our way" ville jeg bruge: Not all of us can get it as it suits us 

"could never have afforded it" lyder forkert hos mig. Jeg ville skrive "could never afford it"

Det er hvad jeg lige kan se af fejl :-)


Brugbart svar (0)

Svar #2
26. september 2014 af Stygotius

Der er intet i vejen med de to sætninger som kritiseres i #1, -hvis man fjerner "all" i den første.

Ændringsforslaget til den anden er ikke godt og helt overflødigt..


Skriv et svar til: Hjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.