Engelsk

Engelsk-rettelse

23. september 2014 af SaraRashid (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej lektiehjælpere

Jeg vil bare spørge om, om der ikke er en rigtig sød tilfældig person, der vil rette min engelsk essay. Da engelsk ikke er min stærke side, vil jeg blive rigtig glad for, hvis der var en.

Håber du/i forstår

På forhånd tak :-)


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. september 2014 af Stygotius

Tror du at engelsk bliver din stærke side når andre bare finder og fjerner dine fejl for dig??


Svar #2
23. september 2014 af SaraRashid (Slettet)

#1

Tror du at engelsk bliver din stærke side når andre bare finder og fjerner dine fejl for dig??

Laver du ikke andet end at kommentere folks indlæg? Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige, synes jeg du skal holde det for dig selv. Der er mange, der er blevet pænt trætte af dig!!!


Brugbart svar (0)

Svar #3
23. september 2014 af Stygotius

1. Det jeg skrev, er meget fornuftigt.

2. Selvfølgelig bliver nogle sure når de de bliver afsløret.

3. Hvad ville du sige hvis din lærer kun viste dig hvad du havde af fejl og bare selv rettede dem til noget rigtigt uden at få dig til at forstå hvorfor de ting var forkerte så du selv kunne lave dem rigtigt næste gang ?????

4. "min engelsk essay"   = mit engelske essay


Brugbart svar (0)

Svar #4
24. september 2014 af Therk

Jf. #2:

Besvarelse af indlæg:

[...]

Lad, for så vidt muligt, være med at give endelige svar. Ofte er et hint meget mere værd for spørgeren end at få svaret serveret.

Betingelser for brug af Lektieforum på Studieportalen.dk

Jeg skal med glæde hjælpe dig, men jeg kan ikke rette din stil for dig. Giv os eventuelt et par linjer af din stil - med det kan vi ofte hurtigt finde gentagende fejl, som du kan lære og rette resten af dokumentet ved hjælp af.


Skriv et svar til: Engelsk-rettelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.