Andre fag

Anatomi/Fysiologi spørgsmål

16. oktober 2014 af Studerende15 (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

1. Gør rede for inflammationsreaktionen (betændelsesreaktionen) og sammenhold denne med de klassiske symptomer ved inflammation. 

2. Redegør for udvekslingen af ilt og kuldioxid i lungerne, og forklar hvordan vejrtrækningen tilpasses kroppens aktuelle behov. 

3.Redegør for de forskellige trin i hæmostasen. Forklar hvorfor en fejlagtigt dannet blodprop i en vene i benet, kan sætte sig fast i lungerne. 


Brugbart svar (2)

Svar #1
17. oktober 2014 af Hippocampus (Slettet)

Kom med dine egne løsningsforslag først. Du får ikke noget ud af bare at få løst opgaverne for dig.

Svar #2
17. oktober 2014 af Studerende15 (Slettet)

#1 Kom med dine egne løsningsforslag først. Du får ikke noget ud af bare at få løst opgaverne for dig.

jeg vil bare se om det jeg har skrevet er rigtigt, det gør andre folk sgu også...hvis du ikke gider så lad være


Brugbart svar (1)

Svar #3
17. oktober 2014 af JEEJ2008

#2
#1 Kom med dine egne løsningsforslag først. Du får ikke noget ud af bare at få løst opgaverne for dig.

jeg vil bare se om det jeg har skrevet er rigtigt, det gør andre folk sgu også...hvis du ikke gider så lad være


Hvorfor skriver du så ikke her hvad du har skrevet, så kan vi jo måske hjælpe dig.


Brugbart svar (1)

Svar #4
17. oktober 2014 af Hippocampus (Slettet)

#2

Det gør jeg også.

#3

Vedkommende mener åbenbart ikke, at hun skal lave noget selv.


Svar #5
17. oktober 2014 af Studerende15 (Slettet)

#4

#2

Det gør jeg også.

#3

Vedkommende mener åbenbart ikke, at hun skal lave noget selv.


kender du mig?..nej, det gør du ikke...som om du altid har været så hellig


Brugbart svar (1)

Svar #6
17. oktober 2014 af Andersen11 (Slettet)

#5

Nu har du spildt næsten et helt døgn på mundhuggeri. Vis i stedet, hvad du selv har skrevet. Så kan folk bedre fortælle dig, hvor der er behov for forbedring.


Brugbart svar (0)

Svar #7
17. oktober 2014 af Dulugtergrimt

Umiddelbart er det også nogle ret store emner du slår op, og uden at kende dig overhovedet - som du selv påpeger - så bliver det svært at give dig en hjælpende hånd. Især fordi det kan tage rigtig lang tid hvis du ingen baggrundsviden har, og personligt gider jeg i hvert fald ikke spilde tiden på at forklare noget du i forvejen godt ved.

Brugbart svar (0)

Svar #8
17. oktober 2014 af Hippocampus (Slettet)

Trådstarter: Se venligst de retningslinjer, som studieportalen kræver du følger.

Skriv et svar til: Anatomi/Fysiologi spørgsmål

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.