Andre fag

Fagprøve / administration/ kontor

19. marts kl. 06:00 af mimi0412 - Niveau: 10. klasse
Jeg har fået den idé til min fagprøve at forbedre vores kommunikation, når det handler om, at der er aftaler med gæster som kommer i huset. For det er ikke altid at ekspeditionen(hvor jeg sidder), ved at der kommer folk som har aftaler med mine kollegaer.

Men hvordan kan selve ‘produktet’ se ud? Nogle idéer?

Jeg tænkte i starten på en blanket som hænger ved personaleindgangen, men ikke alle møder på samme tid, så det bliver svært at få til at fungere.

Min anden idé er en fælles outlook kalender, men jeg ved ikke om den helt er god nok, da jeg ikke er så god til outlook generelt.

Kom gerne med idéer til mig.


Mange tak!

Brugbart svar (0)

Svar #1
19. marts kl. 08:20 af Moderatoren

En elektronisk kalender virker som en god ide. Prøv at sætte dig mere ind i Outlook, inden du forkaster den ide


Svar #2
19. marts kl. 10:02 af mimi0412

Ja den ide holder jeg fast i 99% Men bliver der ikke for komplekst, hvis de på beskrivelsen i ‘kalenderpunktet’ f.eks. skal skrive hvad vi i ekspeditionen skal gøre når gæsten ankommer? Ekspeditionen er på 1. sal og resten af huset er på 2. sal og op.

Svar #3
19. marts kl. 20:37 af mimi0412

Er der en anden måde 'produktet' kan udformes?

Jeg er faktisk ret blank. 

Synes ideen er god men jeg ved bare ikke hvordan jeg kan få det gennemført med 'et produkt', for det skal jo forsøges da det jo er den centrale del af min fagprve


Brugbart svar (0)

Svar #4
20. marts kl. 08:12 af Moderatoren

Jeg kan desværre slet ikke huske, hvordan kravene er til produktet


Skriv et svar til: Fagprøve / administration/ kontor

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.