Dansk

C02 udledning fra fly

19. oktober 2014 af simon196 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hejsa, jeg har skrevet en kronik om CO2 udledning fra fly. Jeg har skrevet denne indledning:

Antallet af turister stiger med tiden, hvilket har konsekvenser for vores klima. Man skal tage ud rejse mens det er muligt, så vi kan opleve den smukke verden vi lever i. Men idet vi rejser, så er der noget vi slet ikke tænker over. Forurening! Vi forøger den forurening idet vi rejser. Vi tænker aldrig over disse ting, men idet vi rejser, så har det en stor konsekvens for folk. Specielt i det sydlige områder, lider man af at ens natur ødelægges. Men hvad kan vi som helhed gøre, for at der ikke forurenes så meget? Skal vi begynde at økorejse som Jacob Sørensen mener, eller skal vi bare rejse noget mindre?

Håber i vil læse det og komme med en kommentar  ! :-)


Brugbart svar (0)

Svar #1
19. oktober 2014 af Andersen11 (Slettet)

Måske ville det være på sin plads at anføre, hvor stor en del af den samlede CO2-udledning, der stammer fra fly? Der er måske andre områder, hvor det ville have større indvirkning at mindske udledningen?


Svar #2
19. oktober 2014 af simon196 (Slettet)

God ide, :-)! 

Er det muligt du evt. kan kigge på min kronik hvis du har tid :)?


Skriv et svar til: C02 udledning fra fly

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.