Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP - STRESS!

16. december 2014 af fl0werpower

Hej! Jeg har formået at skrive ca. 9 sider indtil videre i SRP-opgaven (jeg kan godt skrive mere), men tror I at jeg kan nå at komme op på 15 sider inden torsdag? 


Brugbart svar (1)

Svar #1
16. december 2014 af Cooll (Slettet)

Hvis du brugte tiden på at skrive, i stedet for at overveje om du kan nå at blive færdig - så tror jeg ikke det bliver noget problem. Prioter din tid, få det lavet - det kan du sagtens. 


Brugbart svar (1)

Svar #2
16. december 2014 af Abi93 (Slettet)

Jeg har skrevet 9,5 sider i SRO opgaven indtil videre. Det kan du sagtens nå! ;) 


Svar #3
16. december 2014 af fl0werpower

Tak venner! Nogle gange, kan jeg slet ikke få noget søvn pga. jeg tænker på denne her opgave her.. jeg kan ikke vente med at blive færdig!!


Brugbart svar (1)

Svar #4
16. december 2014 af zalamander (Slettet)

Lav en oversigt over, hvad du mangler at få besvaret og lav så en tidsplan.

"Inden kl. 22 i aften SKAL jeg have besvaret...."/"I morgen skal jeg besvare punkt 1 og 2". 

Så kan du sagtens nå det. Når du har fået besvaret den ene ting på din plan, får du den der "Yes! I did it" følelse som motiverer dig til at besvare næste punkt. Sådan er det i hvertfald for mig. Du kunne jo prøve at se, om det også gælder dig. 

Held og lykke. 


Skriv et svar til: SRP - STRESS!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.