Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP - redegørelse

19. marts kl. 16:35 af hjælpasp

HEJJJJJ

Jeg har brug for hjælp ASAPPPP. Er der en som har styr på følgende; pandemier, den spanske syge, influenza. Jeg skal redegøre for følgende: Redegør videre for smitte mønstret i Danmark under Den spanske syge. Har absolut ingen ide om hva jeg skal skrive om her. Dette er en del af min redegørelset. Min vejleder sagde noget med, at jeg skulle have fokus på RNA, og virus , og se på hvad der er ønskeligt for en virus. Mutationer, osv. Jeg ved ikke hvad jeg skal skriveeeeeeeee. Og hvis du gerne ville hjælpe yderligere, så drop din gmail, også skriver jeg gerne hvis jeg har andre spørgsmål. 


Brugbart svar (1)

Svar #1
20. marts kl. 18:24 af Iota

Har du kildemateriale til rådighed såsom bøger, e-bøger eller hjemmesider? Ellers kan du spørge din vejleder om, hvor du finder relevant læsestof. Selvom nogen svarer herinde, skal du angive din kilde som fodnote, og det er på den måde nemmere selv at læse og forstå det. Jeg ved ikke, om du også skriver i matematik, men ellers er det oplagt også at kigge på SIR-modellen. 


Skriv et svar til: SRP - redegørelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.