Engelsk

Engelskstil-Travel

05. marts 2015 af StineFlensborg (Slettet) - Niveau: 7. klasse

Hej!

Jeg har fået en engelskstil for. Det store emne er "Traveling", men man må selv bestemme om man vil skrive om en af sine egne rejser, en historie eller noget helt andet. Jeg er desværre løbet tør for idéer, så hvis I har en god idé, til hvad jeg kunne skrive om, ville det være dejligt.
-Tak


Brugbart svar (0)

Svar #1
05. marts 2015 af rakijovic

"Om en af éns egne rejser", Stinetjie. Jeg forstår imidlertid ikke den store udfordring; selv i din relativt unge alder må du da have været på en rejse eller to, så hvorfor ikke bare skrive om dén / en af dém? En hyttetur / et lejrskoleophold må vel også kunne gøre ud for inspiration?

En anden indfaldsvinkel kunne være at skrive om de steder du gerne kunne tænke dig at besøge. Don your thinking-cap, luv.

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Brugbart svar (0)

Svar #2
06. marts 2015 af rakijovic

Jamen, selv tak, my skatjie ...

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Skriv et svar til: Engelskstil-Travel

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.