Almen studieforberedelse (AT)

Historie! Hjælp! Omformulering af underspørgsmål!

30. marts 2015 af emil7200 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Jeg skriver i Fysik og Historie omkring internettet, optisk kommunikation og den økonomiske globalisering. Mine underspørgsmål til Historie lyder (Jeg har fået "godkendt" mine spørgsmål til fysik): 

- Hvilken effekt havde udviklingen af kommunikationsmidlerne på den økonomiske globalisering?

- Hvordan ændrede de nye kommunikationsmidler den internationale handel og hvilke problemer medførte det?

Er der nogen der kan give mig nogle bedre eksempler på underspørgsmål der ikke er så brede? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
31. marts 2015 af Emma2200 (Slettet)

Hvis jeg var dig, ville jeg lige lave lidt dybere research, og vælge et bestemt område indenfor handel og den økonomi, der er i det :)
Det er nemlig nogle kæmpe store spørgsmål. For at hjælpe dig selv, gøre det nemmere at søge information, få mest muligt med i din opgave, OG oven i købet lette læsebyrden en smule, så synes jeg du bør indsnævre spørgsmålet mest muligt til det du selv synes er det absolut mest spændende indenfor dit emne :)

Hvis du fx. synes international handel med surfboards er vildt interessant, så kan det være det emne du dykker ned i.


Skriv et svar til: Historie! Hjælp! Omformulering af underspørgsmål!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.