Engelsk

hvordan kan jeg få en bedre karakter?

28. april 2015 af hund10 - Niveau: B-niveau

hej alle, jeg har supersvært ved engelsk får 02-4 for mine stile, og jeg forstår ikke min læres rettelser. Jeg har vedhæftet en gammel aflevering, så hvis du har tid må du meget gerne kigge den igennem og skrive hvilke fejltyper jeg skal kigge den igennem efter, også hvis der er nogen som har generelle råd til hvad man skal kigge efter når man retter sin engelsk stil

på forhånd tak for hjælpen :)

Vedhæftet fil: engelsk terminsprøve.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
28. april 2015 af Toonwire

Din vedhæftede fil indeholder kun et sidehoved..

Konverter gerne til .pdf   - det øger dine chancer for at få hjælp betydeligt


Svar #2
28. april 2015 af hund10

ved ik helt hvad min computer laver men den er her :)

Vedhæftet fil:engelsk termin2015.pdf

Brugbart svar (0)

Svar #3
28. april 2015 af Toonwire

Hej igen

Indholdsmæssigt er det en fin stil.
Der er dog desværre en del, og gennemgående, sproglige og grammatiske fejl.

Det du skal kigge efter er;

-   Generel stavning. Slå ordene op hvis ikke du føler dig helt sikker.
-   Grammatik. Specielt bøjninger af ord, eksempelvis is/are.
-   Tegnsætning. Det er til tider ikke helt nemt at se strukturen i dine sætninger, så prøv evt. at læse dem
                         højt for dig selv; er du ved at tabe pusten, skal du nok overveje et komma eller punktum.
-   Ordvalg. Det er ikke altid nok at slå et ord op og så tage det første og bedste der kommer frem.
                  Overvej hvilken sammenhæng du skal bruge ordet i, da man ikke altid vil bruge det samme
                  ord i alle situationer.

Jeg har selv haft meget held med at lære engelsk ved at høre andre, engelsktalende, snakke.
Film har hjulpet mig meget med det sproglige, ligesom grammatikken stille og roligt bliver bedre.

Håber det kan hjælpe :)
 


Skriv et svar til: hvordan kan jeg få en bedre karakter?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.