Almen studieforberedelse (AT)

AT: Psykologi C og Dansk A (Emnet: omsorgssvigt) - Under kommunkation

19. december 2015 af Laila01 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Kære studieportal
Jeg håber virkelig nogen herinde, som har styr på AT, kan hjælpe mig!

Jeg sidder og har nogle spørgsmål vedr. AT, som jeg håber, I kan hjælpe mig med.

Årets emne er "kommunikation" og jeg har valgt at arbejde med psykologi C og dansk A med overemnet: omsorgssvigt og konsekvenserne deraf. 

Jeg har tænkt at fordybe mig i en roman som omhandler omsorgssvigt, og overvejer at have to forskellige synsvinkler på netop denne roman (altså 2 forskellige metoder). Altså jeg har kun én kilde at gøre med både i dansk og psykologi. Jeg har tænkt mig, at se på kommunikationen i familien, mellem de enkelte personer, samspillet ml. forælder og barn i psykologi. Og i dansk, hvordan romanen kommunikerer til os som læsere. 

Mit spørgsmål er så, om det er fint at gøre sådan? Jeg har ikke mulighed for vejledning så håber nogen kan hjælpe mig.. Lyder det fint, eller burde det være således: roman i dansk, en case i psykologi. 

Jeg forstår det ikke og håber nogen kan hjælpe mig!

På forhånd tak.
 


Svar #1
20. december 2015 af Laila01 (Slettet)

Slet ingen???? :(

Skriv et svar til: AT: Psykologi C og Dansk A (Emnet: omsorgssvigt) - Under kommunkation

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.