Andre fag

Eksamen

06. april 2020 af Verittas (Slettet) - Niveau: B-niveau
Hej
Jeg ville bare spørge, om forholdene til dette års eksamen er det samme for 1.g'er og 2.g'er,som det er for 3.g'erne, altså om vi også skulle til eksamen

Brugbart svar (0)

Svar #1
06. april 2020 af Anders521

# 0

Ifølge pressemødet i dag (kl. 20:00, 6/4/2020), kan elever som afslutter en ungdomssuddannelse (her til sommer?), bla. 3.g'ere og 2.hf 'ere, få deres eksamination "på en anden og begrænset måde." Der blev ikke nævnt noget om eksaminationen for 1. og 2.g'ere. 


Svar #2
06. april 2020 af Verittas (Slettet)

Blev forvirret,fordi vi har nogle fag vi afslutter til sommer, men jeg afslutter ikke min ungdomsuddannelse, så er tvivl om,vi er en del af de elever,som skal til eksamen på en anderledes måde

Brugbart svar (0)

Svar #3
07. april 2020 af ringstedLC

#2: Så er du nok ikke alene. Jeg har ikke hørt pressemødet, men citatet derfra, kan jo betyde alt muligt som vi kun kan gisne om.

Koncentrer dig om skolearbejdet, hold kontakten med vennerne, - elektronisk selvfølgelig, pas på dig selv og dine allernærmeste og få det bedste ud af situationen her og nu.


Brugbart svar (1)

Svar #4
08. april 2020 af Anders521

# 2

Der er endelig nyheder. Ifølge undervisningsministeriets hjemmeside skal 1. og 2.g'ere ikke op til eksamen.

https://www.uvm.dk/aktuelt/nyheder/uvm/2020/apr/200406-3-gere-og-2-hfere-skal-til-faerre-proever-til-sommer


Skriv et svar til: Eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.