Tysk

Tysk oversættelse (hjælp!!)

09. maj 2020 af Idaskovsen1 - Niveau: 8. klasse

Hej 

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp til en tysk oversættelse der det skal afleveres i dag. Jeg har lavet resten mangler bare at oversætte det her. 

"Jeg har ikke en hobby som jeg går til, men jeg kan bl.a lide at spille fodbold i skolen. Derhjemme er det lidt forskelligt hvad jeg laver, nogle gange kan jeg lide at bage, tegne og lave noget med min familie. Jeg elsker især at vandre ud i skoven, og opleve ting med min familie. Jeg elsker at rejse rundt."

Det er ligemeget hvor meget i oversætter. Men i er virkelig en legende hvis i har tid!
Tusind tak på forhånd


Brugbart svar (0)

Svar #1
09. maj 2020 af Stygotius

Hvad betyder det at "gå tìl en hobby" ???

En hobby er en fritidsinteresse.

.......Hvorfor gemmer du dig  bag et pigenavn ?


Svar #2
09. maj 2020 af Idaskovsen1

#1

Hvad betyder det at "gå tìl en hobby" ???

En hobby er en fritidsinteresse.

.......Hvorfor gemmer du dig  bag et pigenavn ?

Jeg er en pige? er det fordi jeg godt kan lide at spille fodbold at du tror jeg er en dreng?


Svar #3
09. maj 2020 af Idaskovsen1

#1

Hvad betyder det at "gå tìl en hobby" ???

En hobby er en fritidsinteresse.

.......Hvorfor gemmer du dig  bag et pigenavn ?

Men ja Ida er ikke mit rigtige navn, men jeg er en pige


Brugbart svar (0)

Svar #4
09. maj 2020 af Stygotius

Dit billede viser noget andet, og der er mange drenge der snyder med det..


Svar #5
09. maj 2020 af Idaskovsen1

#4

Dit billede viser noget andet, og der er mange drenge der snyder med det..

Det er fordi jeg ikke ved hvordan man ændrer det, men det er okay, kan godt forstå det


Brugbart svar (1)

Svar #6
09. maj 2020 af Stygotius

Mit forslag:

Ich habe kein Hobby, aber ich habe u.a. das Fußballspiel in der Schule sehr gern. Zu Hause mache ich Verschiedenes. Manchmal backe oder zeichne ich gern oder unterhalte mich mit meiner Familie. Ich wandere sehr gerne durch den Wald um irgendetwas Neues zu erleben. Ich habe auch das Reisen sehr gern.


Svar #7
09. maj 2020 af Idaskovsen1

#6

Mit forslag:

Ich habe kein Hobby, aber ich habe u.a. das Fußballspielen in der Schule sehr gern. Zu Hause mache ich Verschiedenes. Manchmal backe oder zeichne ich gern oder unterhalte mich mit meiner Familie. Ich wandere sehr gerne durch den Wald um irgendetwas Neues zu erleben. Ich habe auch das Reisen sehr gern.

TUSIND TAK for hjælpen!!!


Brugbart svar (1)

Svar #8
09. maj 2020 af Stygotius

-selv tak. Du er velkommen tilbage  hvis du har problemer.

NB. Pas på: Ordet "manchmal" betyder ikke "mange gange" men "nu og da" eller "af og til", -"nogle gange"


Skriv et svar til: Tysk oversættelse (hjælp!!)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.