Historie

hej jeg skal lave en 8. klasses projektopgave hvor jeg skal lave om græsk mytologi men jeg ved ikke hvad produktet skal være

24. januar kl. 15:45 af Sophie0304 - Niveau: 8. klasse

hej jeg skal lave en 8. klasses projektopgave hvor jeg skal lave om græsk mytologi men jeg ved ikke hvad mit produktet skal være

her er nogle ting jag skal skrive om

Oraklet af delhfi, Medusa og Perseus

og så os lidt om hvordan guderne kom til


Brugbart svar (1)

Svar #1
24. januar kl. 17:10 af trnnlsn888

hvad er du god til - tegne, male, modellere, skrive, IT ?


Svar #2
25. januar kl. 09:50 af Sophie0304

Jeg kan Male men det er mest abstrakt og jeg tror godt at jeg kan modellere eller lave noget med IT


Brugbart svar (0)

Svar #3
25. januar kl. 12:18 af trnnlsn888

du kan lave en model af Medusas hoved - jeg ved dog ikke, om det er nok, men det må du vurdere -

du kan evt bruge et hoved i flamingo / polystyren til at modellere over

du kan også lave en lille tegneserie over myten om Perseus og Medusa - i stil med dette -

https://www.storyboardthat.com/da/storyboards/da-examples/gr-sk-mytologi---heltens-journey-of-perseus -

jeg ved ikke, hvor let / svært programmet er at bruge - 

du kan også lave det i word / skriveprogram eller et andet program, som du kender -

der er nogle ret fine tegninger her, som du kan bruge - du kan sikkert også finde flere på nettet - hvis du da ikke selv kan tegne dem - du kan jo bare tegne efter og lave dem til dine egne

https://stock.adobe.com/dk/search?filters%5Bcontent_type%3Aphoto%5D=1&filters%5Bcontent_type%3Aillustration%5D=1&filters%5Bcontent_type%3Azip_vector%5D=1&filters%5Bcontent_type%3Avideo%5D=1&filters%5Bcontent_type%3Atemplate%5D=1&filters%5Bcontent_type%3A3d%5D=1&filters%5Bcontent_type%3Aaudio%5D=0&filters%5Binclude_stock_enterprise%5D=0&filters%5Bis_editorial%5D=0&filters%5Bfree_collection%5D=0&order=relevance&serie_id=136848056

spørg endelig, hvis du har brug for mere hjælp


Svar #4
25. januar kl. 12:23 af Sophie0304

Mange tak det her er en kæmpe hjælp :)


Brugbart svar (0)

Svar #5
25. januar kl. 12:25 af trnnlsn888

så lidt :-)


Skriv et svar til: hej jeg skal lave en 8. klasses projektopgave hvor jeg skal lave om græsk mytologi men jeg ved ikke hvad produktet skal være

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.