Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 4381 til 4400 af 57177
  • Dansk - kortfilm

    Forumindlæg
    Hej :) Når man skriver en analyse og fortolkning af en kortfilm, må man så ikke skrive det op i punktform? Vores lærer siger at det må man ikke, men jeg vil da mene at det bliver svært og meget rodet sammen når man skal læse den?
  • hjælp til dansk essay

    Forumindlæg
    hej! jeg skal skrive et essay hvor jeg fortolker erindringens betydning for menneskets selvforståelse, og er stået lidt fast. er der nogen der har nogle mulige synvinkler at tolke det fra, eller nogle konkrete eksempler?
  • Dansk historie

    Forumindlæg
    Hej er der nogle som har skrevet om Den sorte død. - Hvilken autoritet havde den katolske kirke i middelalderen? PLEASE HJÆLP KAN NEMLIG IKKE FINDE UD AF DET... :O
  • HJÆLP! DANSK LANDBRUG

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig mange problemer. Jeg har siddet og forsøgt at løse disse opgaver i flere timer, men der er intet der siger mig noget! Opgaven er til imorgen og jeg har virkelig travlt. Spørgsmål: 1) Giv forklaringer på, at 48. 000 beskæftigede i langbruget i dag, kan producere langt mere end 140...
  • Dansk Folkeparti

    Forumindlæg
    Hej nogle der kan hjælpe her? :) Hvad skal DF gøre for at man genvinder nogle stemmer, inddrag partiadfærd - Jeg tænker evt at indrage Mollins model eller Kaare Størms model, men hvad kan man sige?
  • Dansk kronik

    Forumindlæg
    Hej folkens Er der nogen der gider at læse min kronik igennem og komme med respons??? Jeg ville sætte stor pris på det! Hvis du har tid og lyst til at hjælpe mig kan jeg sende den. Pleas sig ja
  • Dansk digt

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en digt om at falde ud over kanten (går fra barn til voksen) over jeg har ingen ideer overhovede! er der nogen der har nogen ideer??
  • Dansk A

    Forumindlæg
    Hvorfor er det relevant at have personer med i en novelle? Og hvad er et velvalgt citat? Hvorfor er det relevant at have komposition med i en novelle?
  • Dansk Historie Hjælp..

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg sidder midt i da/hi-skrivningen og skriver om vikingernes togter til england. Jeg vil gerne perspektivere til "En vurdering af hvilken betydning vikingetogterne har haft for eftertiden, herunder deres rolle i historieskrivningen fra 1900-tallet og fremefter". Problemet ligger...
  • Dansk stil - HJÆLP!

    Forumindlæg
    Er der nogle grammatiske fejl i denne tekst? Hvis ja, så må I gerne skrive fejlene ind, så jeg kan se på, hvad jeg skal arbejde mere med. I skal samtidig også huske, at begrunde jeres svar! Jeg har valgt at navngive kapitel 4 ”En modstræbende turist” angående kapitlets handling. Kapit...
  • De frigjorte - Dansk

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg har fået nogle opgaver til filmen "de frigjorte".. Er der nogle derude der har set filmen? har nemlig et par spørgsmål jeg ikke rigtig kan svare på.. :-(
  • Hjælp til dansk analyse

    Forumindlæg
    Hej , Er der nogen der har set filmen Blade runner af Ridley scott, fordi jeg har det svært ved at lave en aktant model om den :( tak
  • Dansk rettelse

    Forumindlæg
    Hej allesammen - Jeg har skrevet en essay og ville spørger om der er nogle som gider, at se på den. Det haster virkelig. - Please !... Tak på forhånd:)
  • Dansk Spørgsmål - Hjælp!!

    Forumindlæg
    Vi skal svare på nogen spørgsmål og jeg kan virkelige ikke finde ud af en af dem som er; Formidle en analyse af bogen, hvor du inddrager dine eksempler på fortællersynsvinkel. (skriv hvorfor Fortatteren har valgt at bruge en utroværdig fortæller og hvilken betydning det får for din forståelse...
  • Dansk stil

    Forumindlæg
    Hej Nogen der har en stil liggende fra teksten "Gymnasium no. 19" I må meget gerne sende den, da jeg skal bruge den til inspiration. Tina 2.g
  • Dansk stil

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg har skrevet en 3 siders stil omkring novellen " for at være ærlig" jeg tænkte på om der var nogen der ville være søde og bare kigge den igennem ( måske se på nogle fejl jeg havde lavet) :)
  • dansk historie

    Forumindlæg
    jeg har et spørgsmål hvad betyder det at plukke blomster i den her historie ved navn Kong lindorm
  • Dansk stil

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive en stil om ungdomskulturen er der nogen, som kan sige mig hvad jeg kan skrive om og hvordan?
  • Hjælp til dansk essay - haster

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at skrive et essay. Jeg vil hører om der ikke var en som vil læse det igennem for at se om det holder genren - essay. På forhånd tak:)
  • Dansk - Mundlig

    Forumindlæg
    Er der nogen, som har et forlsag til hvad man kan perspektiverer maleriet rodeoscene af Michael Kvium til? Fordybelsesområdet er dystopi og utopi