Søgning på: analyse af digte. Resultater: 5041 til 5060 af 26633
-
Analyse af american psycho
ForumindlægNogle der har læst uddraget med den hjemløse? -
Analyse af "Katten"
ForumindlægNogen, der har læst novellen "katten" af Naja marie Aidt og måske har skrevet om symbolik? -
analyse af ernie breaks
Forumindlægnogle som har en anlyse af ernie breaks jeg må se som inspiration? delprøve b -
Lille spørgsmål om elementar analyse
ForumindlægSarin har følgende sammensætning:C: 34,29%H: 7,20%F: 13,56%O: 22,84%P: 22,11%Hvordan finder jeg Sarins molekyleformel? -
vedr. analyse nytårstale
ForumindlægHejsa. Er lidt i tvivl om hvad de ønsker af mig med denne formulering: Dispositio - hvordan er stoffet disponeret? • Inddel teksten i hoved- og underafsnit og giv hvert afsnit overskrift. Skal jeg så ikke skrive hvad hvert afsnit omhandler? Altså kun en overskrift for de afsni... -
Hjælp til start af en Bog Analyse
ForumindlægJeg har læst bogen "Like Had Luderen" og skal lave en bog anmeldelse. Jeg er meget i tvivl om hvordan man starter en bog andmeldelse, og søger gerne hjælp hvis der er nogle der har læst bogen :) Tak på forhånd. -
Analyse af "Episode med perspektiv"
ForumindlægHej. Jeg mangler en novelleanalyse af "Episode med perspektiv" Jeg skal bruge den senest i aften, så hvis du ligger inde med en så ville jeg sætte stor pris på hvis du ville sende den til mig :-) -
TV-analyse i samfundsfag
ForumindlægHej alle! Jeg arbejder med intimisering af medier i AT i mediefag og samfundsfag. Jeg har helt styr på den hermeneutiske metode og de sociologiske teorier (bl.a. Bauman og Ziehe), men til gengæld er jeg helt lost omkring, hvordan jeg skal gribe det hele an via en samfundsfaglig metode. Jeg arbejd... -
Dansk - analyse rettelse, en der vil hjælpe?
Forumindlægrettelse!! -
Dansk rap - analyse???
ForumindlægHey der er nogle rap tekster i mit pensum som jeg ikke helt kan gennemskue, så håber nogen kan hjælpe, mest med hensyn på handlingen og budskabet... De to tekster er : L.O.C - de sidste tider Suspekt - Proletar -
Analyse af den yngste væverske
ForumindlægJeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad hovedtemaet og hensigten er med dette eventyr.. Nogen der kan hjælpe?? -
Analyse af The great Gatsby
ForumindlægHejsa, Jeg skal skrive en 800 - 1000 ords essay om hvordan The American Dream bliver fremstillet negativt i the Great Gatsby. Jeg ville høre om der er en venlig sjæl, der har lyst til lige at læse den igennem, og se om det jeg skriver giver mening. På forhånd, tak for hjælpen! :-) -
analyse spøgesmål til eksam
Forumindlæghej 1. hvad er kontruktive - destruktive - social rangstige 2. realisme og den nye realisme er det, det samme periode eller en helt ny periode 3. de der forskellige perioder, bruger man til at realitere med tekster deres stiltræk, er det ik rigtig ? -
Analyse af Night Engagement
ForumindlægNogen, der muligvis har arbejdet med Night Engagement af Margery Sharp? -
Analyse af artikel om facebook HJÆLP
ForumindlægHej! Jeg er ved at skrive AT omkring facebook og konsekvenserne omkring at ytre sig om sit liv på facebook. Jeg har sat fokus på denne artikel og skal nu forklare: HVORDAN FREMSTILLER ARTIKLEN, KONSEKVENSERNE? http://www.thedailybeast.com/newsweek/blogs/the-human-condition/2010/07/20/10-w... -
HASTER! analyse hvordan eksam C - STX
Forumindlæghej gutter (hvorfor pokker er i her så sent aligevel?) Jeg skal op i 24 timers eksamen i morgen, den startede i morges. jeg trak Stevie Wonder - Master Blaster. Og jeg sidder fast! jeg kan bare ikke komme igang, hader teori! nå, men i vært fald er jeg i den fucked situation, at jeg jo skal havde ... -
Analyse af "sidste dag"
ForumindlægHej, er der nogle der har lyst til at se på novellen "sidste dag"? i tilfælde af at jeg skulle have overset noget :-) -
analyse af uro i forstæderne
Forumindlæghej jeg tænkte om i kunne hjælpe mig ? jeg mangler kun 3 ting i uro i forstæderne af leif panduro det er : temaer budskab og v irkemidler . jeg håber i kan hjælpe mig for jeg er lidt kørt død i det ;) -
Analyse af en Folkefjende af Henrik Ibsen
ForumindlægJeg er så uhledig og har trukket Drama i Dansk, og jeg har valgt teksten En folkefjende af Henrik Ibsen er der nogen som har arbejdet med den tekst, for så må i endelig sige til da jeg er på bar bund mvh Sarah -
Analyse "Med ilden i ryggen"
ForumindlægHej, jeg har glemt jeg har fået det her for til imorgen, hvor vi har afleveringsdag, jeg har siddet på mit fucking værelse hele weekenden og sidste uge fordi vi hele tiden får lektier for. Det ville være super hvis nogle havde bare nogle svar så var jeg lykkelig!
