Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 5461 til 5480 af 57177
-
Dansk analyse af Augusta Hartmann
ForumindlægHeyyyy! skal skrive en analyse om "Må man gerne stjæle for at redde et andet mennekes liv?" (Augusta Hartmann), men ved slet ikke hvordan jeg skal skrive eller komme i gang med. Nogle der har et forslag eller i den grad kan hjælpe lidt? Alt vil være en hjælp! Bare helst lad vær med at... -
Dansk:hvad menes med dette spørgsmål? hilfe..
ForumindlægHej.. jeg forstår virkelig ikke det her spørgsmål: "Hvilken opfattelse af kroppen giver denne hjemmeside udtryk for?"(Det er en hjemmeside der udlukkende handler om tatoveringer..)Håber der er nogen der kan hjælpe med at forklare.På forhånd tak! -
Dansk Eksamen i morgen
ForumindlægHej!!! Inden stormen bryder løs i morgen vil jeg lige vide om der er nogle der sidder med nogle gode råd som andre kan benytte sig af. Personligt kan jeg ikke sige andet end: bliv siddende tiden ud og HUSK OVERBLIKKETHvis andre har nogle gode råd er I velkommen til at delePia -
Hjælp" Oversættelse fra dansk til tysk.
ForumindlægJeg er færdig med resten af oversættelse men sidder fast det med at brug "for at" i de sidste tre sætninge.ogen Hvis nogen af jer kan komme med nogen eks. Georg skyndt sig for at komme til tiden. Georg skynder sig, for at han kan komme til tiden. Jeg kommer for at hjælp dig. -
dansk fremlæggelse om Spanien
Forumindlæghej :-) vi er lidt fanget i en fremlæggelse om spanien. er der nogle der har nogle gode ideer tilhvad vi kan skrive om? -
Oversætte Dansk til Tysk!
Forumindlægvi var i malmø fordi det lå tættest på. vi havde købt masser af tøj, smykker osv vi var i Malmø bycenter, vi var i mange forskellige butiker såsom, veromoda, villa, H&M OSV Vi havde brugt masser af penge, men vi havde købt for 2000 kr! Hilsen Pigen der har brug for hjæl :) -
Dansk/historie opg.
ForumindlægNogen der vil læse korrektur og måske komme med lidt input til min opg. om liberalisme. -
dansk/historie opgave
ForumindlægHej folkens.. jeg har fået valgt hviklen fag jeg vil skrive mine opgave i.. og det blev samtidshistorie.. jeg må skrive om alt inden for disse to årstal 1960-1985. har valgt samtids, da det var der mine interesser var størst, i det emner som lærerne have forsloget. vil gerne skrive om ungdomsk... -
Oversæt fra dansk til latin
ForumindlægHej Jeg ville blive rigtig glad, hvis nogen kunne hjælpe mig med, at oversætte følgende til latin; Du er min engel - du har gjort mig til den jeg er Mange håbefulde hilsner Jesper -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHvad betyder kønspolarisering? -
dansk supermarked group
Forumindlæghey vennerne, jeg sidder med en meget dum opgave som jeg håber i kan hjælpe mig med det ville seriøst gøre mig lykkelig... -
OVERSÆT EN DANSK SÆTNING TIL TYSK
ForumindlægHej folkens;-) Jeg ville bare lige spørge om hvordan man siger 'Jeg tror at der er sket en ulykke, da man kan se ambulancer længere hen ad motorvejen' på TYSK. PLEASS HJÆLP -
lyt og gengiv på dansk HASTER!
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at gengive hvad der bliver sagt i dette indslag? Er helt på spanden http://www.rtve.es/alacarta/videos/telediario/aumenta-8-numero-espanoles-sale-estudiar-extrajero/1488790/ -
Dansk objektiv skrivning :)
ForumindlægHej :) Når man skriver objektive ting som rapporter eller avisartikler, må man så gerne skrive "man"? Jeg ved ikke, om det er noget, som jeg har bildt mig selv ind i, men jeg synes bare, at jeg tidligere har hørt, at det må man ikke. Jeg spurgte min dansklærer i dag, men han kunne ikk... -
Dansk mundtlig Eksame - Septemberforliget
ForumindlægHej! Nogen som kan hjælpe mig med Septemberforliget. Jeg skal tale kort om det, cirka et par minutter, så hvis nogen har en god viden omkring det, ville det være dejligt, hvis I kunne hjælpe mig! Taaaak <3 -
dansk retorisk analyse
ForumindlægHej er der nogen som vil rette en retorisk analyse? Den skal indgå i min SRP. Jeg vil gerne have forslag til hvad der skal fokuseres mere på indholdsmæssigt, herunder hvad som der kan skrives mere af og hvad som ikke er så relevant, samt sproglige fejl. Den fylder én side indtil videre. -
Hjælp dansk mundtlig eksamen lydfortællinger
Forumindlægfindes der et eksempel på en synopsis til lydfortællinger? -
Forvægt og bagvægt i dansk
Forumindlægjeg har svært ved at finde forvægt og bagvægte i teskten nogle der kan hjælp? ( har vedhæfte teksten ) -
metode dansk og psykologi
ForumindlægHej alle.. Jeg arbejder med fagene psykologi og dansk i min AT-synopsis. Men er i tvivl om hvordan fakulteterne arbejder sammen? Mine problemstillinger: - Redegøre for narcissisme-teorien, Anthony Giddens teori om refleksivitet og Erving Goffmans teori om identitetens opretholdelse - Analyserer ... -
FSA dansk, Skriftlig fremstilling
ForumindlægHey Jeg har lige været oppe til eksamen i dansk, skriftlig fremstilling. jeg valgte artiklen - opgave 6. Tror det gik godt:S Hvad valgte i? og hvordan gik det?
