Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 7941 til 7960 af 19198
-
:'(
ForumindlægHvordan siger man f.lg. sætninger på tysk: Hans venner hedder bo og klaus. Når han er færdig går han i skole. Kl. 14.00 slutter skolen. Hans forældre... Det er hans yndlings sport. Om middagen spiller Ib fodbold, med sine venner. De skal have lasagne til aftensmad. Kurt har lavet aftensmaden. Om... -
der klub der toten dichter
Forumindlægvi skal op i tysk på fredag og vi har om den populære film "the dead poets society". på tysk : der klub der toten dichter. jeg vil meget gerne have nogle nyttige og velformulerede udtryk man kan bruge hvis man f.eks skal beskrive drengenes udvikling, hr. Keating, meningen med filmen e... -
Die pickelhaube
ForumindlægNogen der kan fortælle om hvad en "" pickelhaube "" blev brugt til under den tyske krig, og hvad den består af på tysk -
Stil på 200 ord...
ForumindlægHej er der ik nogen der har lyst til at rette en meget kort stil for mig? Den ufede fede”Den ufede fede” ist ein Artikel aus”Frederiksborg Amts Avis”. Es handelt von einem Jungen, der jeden Tag hasish raucht. Er heiße Christian und ist 16 Jahre alt. Der Grund weil Christian jeden tag hashish ... -
Infinitiv & perfektum participium
ForumindlægJeg har lige et hurtigt spørgsmål! Hvad har infinitiv og perfektum participium til fælles? -
En rar sjæl, der har tid til at hjælpe?
ForumindlægEn rar sjæl, der har 10/15 minutter til at gennemgå min tysk disposition for stave-, formulerings-, taste- og grammatikfejl. - Mere end velkommen til at se på sætningsopbygningen? Skal siges den skal afleveres i morgen - den er allerede gennemgået én gang, men ville prise mig lykkelig for, hvis ... -
hjælp det haster :(
Forumindlægnogle der kender nogle korte tyske krimier ??? skal skrive en men kan ikk komme på noget :( ret nederen -
SRP
Forumindlægjeg skal til at skrive SRP i mat. og fysik, om differentialligninger og svingninger. jeg har virkelig brug for hjælp!! Er der evt. nogen, som har skrevet opgave i disse fag med ovenstående emne - eller noget lignende, så vil jeg meget gerne låne den, da jeg godt kunne tænke mig noget inspirarion ... -
HASTER HASTER HASTER
ForumindlægHej. Jeg har skrvet en opgave på dansk om tyskland. Hvor vi skulle skrive lidt og sæte billeder ind. Vi får en karakter for det og er der nogen der kan fortælle mig hvo meget jeg får for den, ved at kigge lidt på den. Hvis svaret er ja, så kan jeg sende den til dig og du kan kige på den og vudere... -
Noter til FS10 mundtlig engelsk?
ForumindlægMå man slet ikke have nogle noter med til forberedelsen ?? -
HJÆLP!
ForumindlægKan man godt tage stikord med til Dansk mundligt -
Hvordan får jeg lavet en god outline omkring emnet Prom Night
ForumindlægHejsa, jeg skal have lavet en outline og mit emne er Prom Night, hvad ville være godt at have med? -
Eksamen
ForumindlægJeg skal op i mundtlig engelsk A-niveau. Er der nogle, der har en god idé til, hvad man, på engelsk, kan starte med at sige til eksamen? Og er der nogle gode udtryk og vendinger, som jeg også kan bruge? -
Eksamen Hjælp!!
ForumindlægHej, jeg skal snart op i mundtlig samfundsfag på c. Hvis nogle af jer allerede har været op, kan i måske hjælpe mig lidt.. Hvad er godt at snakke om, hvordan begynder jeg at præsentere teksten? Skal jeg have en disp. klar, eller er det overflødigt? På forhånd tak, -
Kort problemformulering?
ForumindlægKan det passe at problemformuleringen kun skal fylde 2-3 linjer? Skal den ikke være ligeså lang som den til SRP (min var ca. 10 linjer, mener jeg)? -
Er essays godt for helbredet?
ForumindlægUndskyld mig den mærkelige overskrift^^ Men den skal jo fange læseren ;) Hej, jeg skal skrive et essay om min tid på folkeskolen. Hvad kunne jeg skrive om? Jeg er har ret svært ved at komme igang. Er der ikke nogen der måske kan hjælpe mig :)? -
optagelsesprøven på hhx
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøven. Hvis i har nogen gode råd om hvordan jeg kan forberede mig. Then help mE ! -
Spansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej allesammen, Er der nogen derude der skal op i spansk mundtlig og har fundet en god metode til at læse op på? Hvis der er vil jeg meget gerne høre hvad i/du gør? -
Fysik eksamen
Forumindlæghej alle. jeg skal op i fysik den 18. jeg sidder og læser og forbereder mig, men jeg tænkte på om der ikke var nogle der kunne komme med nogle hints om hvad der vil være godt at kunne til eksamen og hvad der er vigtig. på forhånd tak C.T -
VEKSELSPÆNDING DISP. HELP!
ForumindlægHej jeg sidder og er igang med mine fysik disp. til på mandag. jeg er gået i stå ved vekselspænding, er der nogle der har en disp. til den ?? det ville være super dejligt! Tak på forhånd ! :D
