Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 821 til 840 af 181597
  • Tip til skriftlig engelsk eksamen!

    Forumindlæg
    Heysa er der nogle der har nogle gode tips til skriftlig engelsk eksamen?
  • Skriftlig kemi eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan gik jeres skriftlige kemi eksamen, og hvilke resultater fik I?
  • Eksamen 2008 HTX matematik

    Forumindlæg
    Hejsa medstuderene :) tænkte på om nogen af jer har jeres besvarelse af sidste års eksamen i HTX Matematik A niveau liggende som i ville dele med mig, har nemlig fundet sættet på UVM´s hjemmeside, så kunne det også være dejligt med nogle svar på det jeg har siddet og fiflet med :) Hvis i har kan...
  • Matematik eksamen problemregning

    Forumindlæg
    Hej. Som mange andre skal jeg her om lidt op til en matematik eksamen i problemregning, og derfor vil jeg høre, om I kender nogle hjemmesider, hvor jeg kan se nogle eksempler på, hvordan sådan en problemstilling ser ud - jeg har godt været inde på studio, men jeg leder mere efter et eksempel, hvo...
  • Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej venner Jeg skal snart til skriftlig eksamen i matematik på b-niveau, og tænkte i den forbindelse om der nogen som kendte hjemmesider, eller andet, hvor man kunne træne sin færdighedsregning, hvor pågældende hjemmeside også har facitliste? :)
  • skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hey.Ville lige høre om der var nogle som havde nogle gode råd hvad angår skriftlig dansk..hvad man skal fokusere på og sådan..skal op på mandag og er rimelig usikker på hvordan det kommer til at gå, da jeg mindst plejer at bruge en 8-9 timer på mine danske stile...Og hvordan kan man se på opgavef...
  • Matematik - eksame 2009

    Forumindlæg
    Hej med jer alle sammen:) Er der nogen der går i 9. klasse der ved hvornår de skal op i matematik i maj måned `Jeg skal ihvert fald op i matematik 5/5 2009 Jeg tænkte at hvis der nogen der skal op til matematik eksamen lidt før den tid, så velkommende fortæller hvad der var af spørgsmål i blæ...
  • Matematik A December 2013

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg sidder og er i gang med at forbedrede mig, på eksamen til sommer. Derfor vil jeg høre om der er nogen af jer som skulle have lavet matematik A december 2013? Mvh En elev som gerne vil være godt forbedret.
  • Tysk skriftlig.. FY FORN!

    Forumindlæg
    Andre som har fået en "god" karakter i tysk skriftlig eksamen eller årsprøve i år?Det kan man ikke ligefrem sige jeg fik, men med 05 kan man da måske blive fisker :\\..
  • Dansk A stx skriftlig

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil bare lige spørge, om det er nogen der ved, hvor man kan finde Dansk A stx skriftlig opgaveformulering med tekster for hvert år? Tak på forhånd
  • Mikroøkonomi - Hjælp til skriftlig eksamen?

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg skal til skriflig eksamen i Mikroøkonomi d. 1 Juni og søger dermed nogen, som gerne vil hjælpe mig igennem den? Jeg betaler selfølgelig for hjælpen. ramilagaev@hotmail.com Jeg ser frem til at høre fra en af jer.
  • Pensum - Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej,er der nogle der ved hvad pensummet er til den skriftlige eksamen i biologi på højt niveau? altså hvilke emner og sådan.
  • Dansk skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Får de som har været op til skriftlig dansk eksamen i dag, det samme opgavesæt som dem, der skal op i næste uge, eller er det to forskellige opgavesæts? Håber i kan hjælpe :)
  • Vurdering af skriftlig spansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har været op til skriftlig spansk eksamen og ville høre om nogle kunne tænke sig at give feedback på den. På forhånd mange tak. (Opgaven er vedhæftet)
  • Fransk skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hvordan ville I forberede jer til en eksamen i skriftlig fransk?
  • Skriftlig Eksamen - opgave?

    Forumindlæg
    Nogen der har en opgave fra årets eksamen som i vil dele? Skal siges at det er for sent i dag efter kl 08.00, men hvis i alligevel vil dele, og har mulighed for det, må i gerne sende den til følgende mail: martin_kronholm@hotmail.com
  • Eksamen

    Forumindlæg
    hej derude. da jeg snart skal til prøve i matematik ville jeg gerne kigge på den forrige matematik eksamen som var i sommers. Er der nogen ide om hvad den hed. Altså: ..... 2014. Det er matematik A.
  • Skriftlig karakter til eksamen

    Forumindlæg
    Hvornår bliver de skriftlige eksamens karakter offentliggjort på lectio?
  • læse HA Alment, men 00 i dansk skriftlig..

    Forumindlæg
    Adgangskravene for HA Alment er: Adgangsgivende eksamen Dansk A Engelsk B Samfundsfag B, Samtidshistorie B, International økonomi B, Historie B eller Idéhistorie B Matematik B http://www.cbs.dk/uddannelser/bachelor/optagelse/menu/adgangskrav Jeg har været oppe til desværre dumpet skri...
  • matematik eksamen imorgenB

    Forumindlæg
    Hvor mange skal til matematik skriftlig eksamen på B i morgen?? :-) Nogen der evt. har nogle gode råd, eller lige gode idéer til noget der er godt at kunne huske, eller læse op på??