Søgning på: analyse af digte. Resultater: 1001 til 1020 af 26633
  • Artikel og Digte

    Forumindlæg
    er der nogle der har noget kort man kan sige og artikler og digte hvis man trækker det?
  • Lyrisk digt

    Forumindlæg
    jeg har et lyrisk digt for som jeg skal finde på nettet nogle som har nogle gode hjemmesider
  • Børnene (Digt)

    Forumindlæg
    hej er der en af jer som kan give mig digtet "Børnene" af Tove Ditlevsen?
  • hjælp til analyse.. haster

    Forumindlæg
    Hej. er der nogen som hurtigt vil analysere en artikel ? artiklen er kort.. jeg har brug for en analyse hurtigt som muligt, da jeg skal aflevere mange ting idag og ikke har tid. http://www.nordvestnyt.dk/artikel/60346:Udland--Haitis-doedstal-kan-runde-300-000 pleeeeeeeeeeease.. jeg håber virkelig...
  • Analyse

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har glemt hvad analyse, perspektivering og præsention er.. Kan du forklare hvad man skal i de tre forskellige ting? Gerne inden imorgen siden det er for til i morgen.. Tak..
  • Analyser

    Forumindlæg
    Analyser sætningen: Vi håber på at bestå eksamen, skal under ordene "på at bestå eksamen", bølgestreg?
  • Hjælp med et lyrisk digt

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har brug for hjælp til at starte med mit lyriske digt. Vil meget gerne have at det er et lykkeligt digt, men har bare brug for en lille start som jeg kan tage udgangspunkt i.
  • analyse

    Forumindlæg
    Hej folkens Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med at starte med analyse af billedet jeg har vedhætet, jeg ved nemlig ikke hvad jeg skal startre med på forhånd tak
  • Digt om til jobansøgening.

    Forumindlæg
    Hej, Studieportalen. Jeg skal somsagt lave dette digt om til en jobansøgening, så jeg ville bare høre om i kunne hjælpe mig lidt, hvis i kunne give mig nogle hints, ville det være dejligt. :) Så du, vor Danmarks ros, vor tids sirat og ære, høj-ædle Griffenfeld, hvad du har om at ...
  • Oversættelse til digt

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har brug for hjælp til en dansk-tysk oversættelse: "Rød er rød som de smukke solopgange om sommeren. Hvid er hvid som den glintende/glimtende sne om vinteren. Lilla er lilla som de vidunderlige tulipaner om foråret. Orange er orane som de unikke blade om efteråret." ...
  • Analyse

    Forumindlæg
    Hej Jeg er allerede den dårligste i klassen til at analysere og fortolke, man Nu er jeg HELT lost. I min SRP's analyse del, skal jeg analysere of fortolke en bog jeg valge at læse som hedder "Terrorist af John Updike" og jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal gribe den her an. Hvis ...
  • Analyse: Liljen og Dugdraaben

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med digtet der hedder "Liljen og Dugdraaben", hvor jeg bliver stillet et spørgsmål med hensyn til digtet der siger... Hvorfor er liljens løfte om at elske dråben "som Sandsen elsker Sjælen" romatisk relevant? Er der nogle der har en ide.. :D
  • analyse

    Forumindlæg
    Hej hvad kan jeg analysere en tekst med? mange punkter ville være dejligt :)
  • Analyse

    Forumindlæg
    Hvad er analyse
  • analysere

    Forumindlæg
    København, dine øjne bliver flere og flere og dine døtre fortæl dem jeg ikke venter mere Det er en strofe fra sangteksten København af ulige numre er der nogen der ved hvad strofen drejer sig om eller betyder?
  • Analyse: William Wordsworth's London, 1802! Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal lave en analyse og fortolkning af Willam Wordsworth's digt "London" fra 1802. Er der nogle som har nogle noter eller en opgave? På forhånd, tak. :)
  • Analyse

    Forumindlæg
    Hej Studi.Jeg vil bare gerne vide, hvordan man bedst muligt kan opbygge en skriftliganalyse af en tekst, sådan man får en naturlig og god rød tråd i sin analyse./Sinz
  • analyse

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til analyse af en dokumentarfilm indefra med anders agger ghetto.
  • Digt i dansk

    Forumindlæg
    Hej alle :-) Jeg skal svare på nogle spørgsmål til følgende digt som jeg håber i vil være behjælpelige med. Jeg har kigget på men har svært ved at komme i gang med det. Til jer der anklager poisien for eksklusivitet og råber: Ud med sproget! - det er verden der er et elfenbenstårn hv...
  • Analyse

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal analysere et klimadebat. Den ene person mener, at globalopvarmning er menneske og den anden mener at det ikke er. De kommer naturligvis med deres argumenter som fakta osv. Så jeg tænkte, at jeg ville bruge: Argumentationanalysen og Appelformerne. Er der nogle andre ideer?