Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 10581 til 10600 af 23878
-
analysemodel
ForumindlægEr der nogen der ved hvilken analysemodel der ville være god at bruge til at analysere erindringer? -
Dan turell - fortolkning?
ForumindlægHej Nogen der har lavet en analyse eller fortolkning af "der er så dejligt ude på landet" med Dan Turell -
Karen
ForumindlægHar i nogle gode idéer om hvordan man kan lave en analyse om Karen Blixem?:D -
"The Baby" af Denise Goodfellow
ForumindlægHej alle sammen Nogen der har analyseret The Baby og kan hjælpe med setting delen ? Tak på forhånd -
hanz rein im gebüsch
Forumindlæghej jeg har trukken denne tekst, og skal bruge et refarat og analyse af teksten. nogen som kan hjælpe? -
Musikvideo
ForumindlægNår man skal analysere lyden i en musikvideo hvad hedder lyden så? Det er jo hverken reallyd, lydeffekter, menneskestemmer eller underlægningsmusik, er det? -
Hjælp
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med at analyse "Henrich og Pernille"? -
Kortfilm
ForumindlægHej!!:-) Nogle af jer der kan anbefale en kortfilm, jeg kan analysere?. Den skal være dansk. Tak på forhånd! -
Algores film
ForumindlægEr der nogen, som har analyseret Algore film "An inconvenient truth"? -
Fasaner symbolik hjælp
ForumindlægVi skal analysere teksten Fasaner af Helle Helle og jeg kan ikke finde noget symbolik. Hjælp!!! -
De vigtigste elementer under den russiske revolution i 1917
Forumindlæghej , skal analysere nogle af de vigtigste elementer under den russiske revolution? nogle der har idéer ? -
Ole Sarvig.
ForumindlægNogle der har en kort analyse på Ole Sarvigs digt " Du" ?? :) -
AT
ForumindlægHej. Er der nogen som kan hjælpe mig med AT i dansk ? jeg skal analysere en artikel? -
Kortfilm - Kuppet !!
ForumindlægNogen der har lavet en synopsis eller analyseret kortfilmen "kuppet? Vil gerne se på den til inspiration. -
ørneflugt
ForumindlægHej er ved at analyser teksten Ørneflugt. vil høre hvad i mener er dens genre? -
Nelson Mandelas tale.
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med en Analyse af Nelson Mandelas tale i am prepared to die? -
Hjemkomst af Bent Haller
ForumindlægHej! er der nogle som enten har en analyse af "Hjemkomst" eller selve teksten på computeren? :) kh maja. -
Det redegørende
ForumindlægSkal man i sit redegørende spg. også komme med årsager? eller hører det til den analyserende del? -
Billedanalyse?
ForumindlægHjælp mig! Nogle som har en analyse liggende af Monet "Antibes set fra Salis" det haster! tak på forhånd -
disjecta membra
ForumindlægHej allesammen, er der nogle herinde der har analyseret digtet disjecta membra, som de eventuelt kunne sende? tusind tak
