Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 10581 til 10600 af 23878
  • analysemodel

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvilken analysemodel der ville være god at bruge til at analysere erindringer?
  • Dan turell - fortolkning?

    Forumindlæg
    Hej Nogen der har lavet en analyse eller fortolkning af "der er så dejligt ude på landet" med Dan Turell
  • Karen

    Forumindlæg
    Har i nogle gode idéer om hvordan man kan lave en analyse om Karen Blixem?:D
  • "The Baby" af Denise Goodfellow

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Nogen der har analyseret The Baby og kan hjælpe med setting delen ? Tak på forhånd
  • hanz rein im gebüsch

    Forumindlæg
    hej jeg har trukken denne tekst, og skal bruge et refarat og analyse af teksten. nogen som kan hjælpe?
  • Musikvideo

    Forumindlæg
    Når man skal analysere lyden i en musikvideo hvad hedder lyden så? Det er jo hverken reallyd, lydeffekter, menneskestemmer eller underlægningsmusik, er det?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan hjælpe mig med at analyse "Henrich og Pernille"?
  • Kortfilm

    Forumindlæg
    Hej!!:-) Nogle af jer der kan anbefale en kortfilm, jeg kan analysere?. Den skal være dansk. Tak på forhånd!
  • Algores film

    Forumindlæg
    Er der nogen, som har analyseret Algore film "An inconvenient truth"?
  • Fasaner symbolik hjælp

    Forumindlæg
    Vi skal analysere teksten Fasaner af Helle Helle og jeg kan ikke finde noget symbolik. Hjælp!!!
  • De vigtigste elementer under den russiske revolution i 1917

    Forumindlæg
    hej , skal analysere nogle af de vigtigste elementer under den russiske revolution? nogle der har idéer ?
  • Ole Sarvig.

    Forumindlæg
    Nogle der har en kort analyse på Ole Sarvigs digt " Du" ?? :)
  • AT

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som kan hjælpe mig med AT i dansk ? jeg skal analysere en artikel?
  • Kortfilm - Kuppet !!

    Forumindlæg
    Nogen der har lavet en synopsis eller analyseret kortfilmen "kuppet? Vil gerne se på den til inspiration.
  • ørneflugt

    Forumindlæg
    Hej er ved at analyser teksten Ørneflugt. vil høre hvad i mener er dens genre?
  • Nelson Mandelas tale.

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med en Analyse af Nelson Mandelas tale i am prepared to die?
  • Hjemkomst af Bent Haller

    Forumindlæg
    Hej! er der nogle som enten har en analyse af "Hjemkomst" eller selve teksten på computeren? :) kh maja.
  • Det redegørende

    Forumindlæg
    Skal man i sit redegørende spg. også komme med årsager? eller hører det til den analyserende del?
  • Billedanalyse?

    Forumindlæg
    Hjælp mig! Nogle som har en analyse liggende af Monet "Antibes set fra Salis" det haster! tak på forhånd
  • disjecta membra

    Forumindlæg
    Hej allesammen, er der nogle herinde der har analyseret digtet disjecta membra, som de eventuelt kunne sende? tusind tak