Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 10621 til 10640 af 176852
-
Noter til eksamen
ForumindlægEr der nogen da har noter det nogle af disse værker: La casa de Bernarda Alba Como agua para chocolate Como Greenwich Fresa y Chocolate -
Opstilling af fysik kemi rapport med forsøg
ForumindlægHej. Jeg vil bare gerne spørge om der er nogen der ved hvordan opstilling af en fysik og kemi raport med forsøg ser ud. Og er der noget man særligt skal lægge vægt på, for at få en god karakter. -
Dansk eksamen
ForumindlægHvordan synes i det er mest optimalt at læse til dansk eksamen? og hvilke bøger bruger i?Jeg har selv tænkt mig at benytte litteraturens veje en del, har i nogle forslag til andre bøger, der er gode til at gennemgå de forskellige perioder?Mht. pensum ved jeg ikke hvor meget jeg har tænkt mig at l... -
FysikC eksamen
ForumindlægHej :) Skal til afsluttende stx fysik eksamen her på onsdag, og jeg tænkte på, for at score gode karaktere er det da nødvendigt at gå ud over pensum og låne andre bøger på biblioteket osv... Eller hvorledes? Nu er det sådan at eksamenen foregår således at man trækker et emne og har 24 t. forber... -
Fysik eksamen
ForumindlægHej jeg skal til fysik eksamen i dag og har skrevet notater til hvad jeg vil gennemgå. Vil høre om der er nogen der ved om jeg kommer til at gennemgå nok og kan holde den kørende i 20 min? og om jeg muligvis skal tilføje eller fjerne noget. Har vedlagt det. Emnet er stoffets byggesten. Stiko... -
AT - eksamen
ForumindlægHej alle hjælpsomme mennesker! Jeg står og skal til AT-eksamen på næste mandag, og føler på ingen måde at jeg er klar til det. Derfor vil jeg høre, om der sidder nogle intelligente folk som kan give lidt vejledning til hvordan man skal gribe sin fremlæggelse an foran censor og lærer? (ifht. foru... -
Fotosyntese (eksamen)
ForumindlægHej alle, jeg er netop nu i gang med 24-timers eksamen i biologi. Jeg har trukket emnet 'forskning i fotosyntese' og er stødt på følgende ord: Spalteåbningernes åbningsgrad som jeg ikke kender. Ordene ses i følgende forbindelse: CO2 måles med en infrarød gasanalysator (IRGA). Fotosynte... -
Musik A/Historie A hjælp Metallica
ForumindlægHej. Jeg skal snart til at skrive SRP og jeg har fået at vide at jeg selvfølgelig skal skrive noget jeg er stærk i. Jeg har tænkt på Metallica og noget hvor jeg indrager Historie. Kunne forestille mig noget lign. deres gennembrud og hvad der skete i de år de brød ud og hvorfor de blev så populær... -
Matematik A Og Historie A kryptering
ForumindlægGoddag :-) Jeg overvejer at skrive kryptering i SRP. Jeg ville høre om hvilke beviser man kunne lave, jeg søgt lidt rundt og er meget forvirret. Er der en venlig sjæl derude som har lyst til at fortælle mig hvilke beviser man skal lave. -
Regressionsanalyse MAT A/VØ A!
ForumindlægJeg har en opgave hvor jeg skal vurdere udviklingen for en virksomhed de næste 5 år med regressionsanalyse. så vidt jeg har forstået, handler det om at jeg har en række punkter for de sidste 5 år, for f.eks. virksomhedens nettoomsætning, disse skal indsættes i koordinatsystem. og så skal man bere... -
Spg. i FYS(A) og MAT(A)
ForumindlægHejsa allesammen! Jeg har et "lille" spørgsmål angående mit SRP: Er det meget relevant at beskrive matematisk fuld ud hvordan man kommer frem til løsningerne for andenordens differentialligningen: my'' + λy' + kmy = 0 (1) i forbindelse med Jordskælv og har... -
Formelsamling i Fysik
ForumindlægEr der nogen, som ligger inden med en formelsamling til Fysik A stx og som kan give mig titel og forlag? Min fysiklærer har aldrig udleveret en, men jeg vil ret gerne være i besiddelse af en til den skriftlige eksamen om en uge. -
Tysk Eksamen
ForumindlægEr der nogen der ved noget om, hvordan en tysk eksame foregår? - Det vil jeg meget gerne vide noget om? -
Historie eksamen.
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvordan historie eksamen foregår, og hvad der er vigtigt at komme ind på? Tak på forhånd -
AT-eksamen
ForumindlægHej! Jeg står i den uheldige situation, at jeg skal til AT-eksamen i morgen. Ville egentlig lige høre, hvordan I mener man skal prioritere sin tid til en sådan eksamen? OG hvor meget af stoffet man kommer ind på, der bør være nyt, i forhold til synopsen. Derudover ville det være rart at vide, hv... -
Fransk eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til fransk eksamen i morgen, og er derfor i gang med at forberede en tekst. Der er en sætning jeg er i tvivl om, og som virker ret vigtig, så håber der er nogen der kan og gider at hjælpe. Den lyder sådan her: Moi, j'ai eu de la chance que ce soit avec Beineix, bien sûr. H... -
DIO Eksamen HJÆLP !
ForumindlægHej Jeg skal op DIO eksamen meget snart, og er i tvivl hvordan synops skal fremlægges. Hvad er relevant at have med, jeg har valgt at fremlægge om brødtekst og metode, men skal det fordeles 50/50 eller, og hvad kan man enlig fortælle om metode? Jeg har to taler som jeg har analyseret, s... -
Parallaksemetoden - eksamen
ForumindlægEr så heldig at skulle til fysik eksamen i morgen og har fået stillet følgende opgave: For en stjerne måles parallaksen til φ = 0.000012 - Beregn aftanden til stjernen i parsec og lysår. Er bare i tvivl om hvordan den skal regnes, da jeg ikke kan finde ud af hvilken enhed svaret er i... -
Eksamen i idéhistorie
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal snart op til mundtlig idéhistorie og vil gerne vide, hvor stor sandsynligheden er for at blive stillet spørgsmål, der ligger uden for det emne, jeg har skrevet om i min opgave. Jeg har skrevet om selvkørende biler og etik og har også inkluderet noget fra vores pensum, de... -
re eksamen?
Forumindlægnogn der ved om man kan tag re eksamen, hvis man er utilfreds for en karakter som man har fået, jeg var oppe i old og fik 03 her til ekamen i 3.g. har faktisk tænkt mig at sende en klage ind, hvor meget hjælper den egentlig hvis man gør det? for man lov tl at gå op igen, som en sygeksamen?
