Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 10641 til 10660 af 23878
  • Et Kys af Klaus Rifbjerg

    Forumindlæg
    Hey, er der nogle der har en analyse og fortolkning af Klaus Rifbjergs novelle "Et kys".
  • Genitiv på latin

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil bare lige vide hvad genitiv forbindelse er på latin og hvordan de optræder i den syntaktiske analyse?
  • subjektet dvs?

    Forumindlæg
    subjektet hvad vil det sige... ordet har jeg fundet i en kunst/folke eventyrs analyse.. ? :/
  • Beretning ?

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg ved godt det et dumt spørgsmål, men hvad er beretningen når man skal analysere en tekst ? Tak på forhånd !
  • Epos - Anaylyse og Fortolkning?

    Forumindlæg
    Sider og læser op til min old eksammen, men er i tvivl om hvordan et Epos skal analyseres? på forhånd tak
  • Eksamen: Det moderne gennembrud; Anna Ancher, pigen i køkkenet

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med at lave min analyse til prøven, her er min synopse.
  • Hvad betyder kronologisk?

    Forumindlæg
    Overskriften siger sig selv! Hvad betyder kronologisk? I sammen hæng med novelle analyse?? :D
  • TYSK 24 EKSAMEN! HJÆLP!

    Forumindlæg
    Er der nogen som har en analyse eller bare noget om teksten: Michael und der SS-Mann?????
  • Paratakse eller hypotakse?

    Forumindlæg
    Nogle der kan forklare forskellen på paratakse og hypotaske? Skal bruges til en sproglig analyse af en artikel
  • Har brug for hjælp!

    Forumindlæg
    Hej. hvis der er nogen der ligger inde med en analyse / andmeldelse af leoparden af cecil bødker så kontakt mig lige ;)
  • Var det synd - Emil Aarestrup

    Forumindlæg
    Nogen der har en analyse og fortolkning af ''Var der synd'' - Emil Aarestrup ???
  • "Flour for your grave"?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet en analyse af teksten "Flour for your grave" af Bruce Pascoe?
  • 1984 George orwell

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der har en analyse/resume eller lign. af kapitel 8 i bogen 1984 af george orwell?
  • spectra

    Forumindlæg
    Hvorfor findes absorptionsmaksimum? Ved det er til senere brug i analysen, men hvorfor vælges denne bølgelængde?
  • dansk

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i essays til den mundtlige dansk prøve, har i nogle gode essays man kan analysere?
  • Billedsprog - er det med i kompositionen?

    Forumindlæg
    Hej i gang med at analysere en tekst. hører billedsprog under komposition. på forhånd tak
  • beregn procentpoint i VØ

    Forumindlæg
    hej folkens.. jeg er lidt i tvivl om, hvordan man beregner procentpoint i en rentebilitets analyse ? nogen der har en god forklaring :) ?
  • Morfologi og pragmatik

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der kan fortælle mig morfologisk og pragmatisk analyse hænger sammen? tak på forhånd :)
  • yahya hassan barndom

    Forumindlæg
    Er der nogen som har lavet en analyse over yahya hassans digt barndom, som jeg kan låne?
  • Et enkelt spørgsmål

    Forumindlæg
    Hvis man skal analysere dette dansk fagligt, hvad vil man så kalde det? "Pungen, lille frue. Pungen"