Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 10721 til 10740 af 23878
-
AT metoder til engelsk og historie
ForumindlægEr igang med AT med fagene engelsk og historie. Jeg skal analysere 2 tale med kildekritik og retorisk analyse model. Er der nogle der kender andre metoder jeg kan bruge? -
VIIIIIIIIIIGTIIIIIIIGT
ForumindlægDann Turell har skrevet "Til Storbyens Pris", hvilken genre er det? Håber i vil svare, da jeg skal analysere den, og for at analysere den har jeg brug for at vide, hvilken genre det er. ... -
Ich bin ein berliner
ForumindlægJeg skal lave en analyse af kennedys tale ich bin ein berliner. Er der nogen der kender nogle gode link til hjælp. Eller som har lavet en analyse selv og brænder for at der er andre der skal læse den:) -
udregning af gram
Forumindlægjeg skal beregne hvor meget gram stof jeg har i arbejde? ved at: analysen indeholder: 9% nitrogen, og massen af analysen skal udregnes ud fra et nitrogen-indhold på 10% -
Talebans mål, og hvordan de vil opnå dette
ForumindlægJeg har et analyserende spørgsmål omkring afghanistan i samfundsfag. Jeg vil analysere Talebans mål, og hvordan de vil opnå dette? Jeg vil gerne have hjælp til at finde nogen samfundsfaglige teorier omkring dette. -
Hjælp til rettelse
ForumindlægHej. Er der evt. en venlig sjæl der har lyst til at hjælpe mig med at rette min analyse igennem? Det er en analyse af Henrik Norbrandt og Tom Kristensens digte, efterfulgt af en sammenligning. På forhånd tak! -
Pesten i Bergamo
ForumindlægHej..skal har fået til opgave at analysere teskten Pesten i Bergamo af J.P.Jacobsenen den er ret svær at analysere, så er der nogle af jer der kan hjælpe mig??På forhånd takkerDj Abs -
Helle Helle - "Glibryllup"
Forumindlæghej jeg sidder og skal analysere en novelle af Helle Helle nemlig den der hedder "Globryllup" Så ville jeg høre, om der var nogle, som havde skrevet en god analyse/fortolkning om den -
Menon
ForumindlægHej! Er der nogen som har en analyse af Menon. Skal til eksamen om den, og mangler notater! Har søgt under opgaverne, og der er ikke rigtig nogen brugbare ting til en analyse! Håber at der er nogen der vil hjælpe! -
Stuk og Sult
ForumindlægNogle der ligger inde med en sammenlignende analyse af Herman Bangs "Stuk" og Knut Hamsuns "Sult"? Eller bare analyser af den ene af dem? Kh Alanis. -
Steder i litteraturen
ForumindlægHej SP Nogen der har et analyserende oplæg om steder i litteraturen liggende, som jeg kan se lidt på? Man skal bl.a. analysere og fortoker signalet fra Anders bodelsen Håber der lidt hjælp at hente -
vurdering
ForumindlægHej :) Jeg skal i min historieopgave om renæssancen lave en analyse og vurdering af den naturvidenskabelige revolutions menneskelige og samfundsmæssige konsekvenser.. Jeg har lavet analysen, men hvad er det lige der skal indgå i vurderingen? -
Kulturimperialisme
ForumindlægHej,JEg mangler noget hjælp til at analysere på kulturimperialisme. Jeg har valgt mtv og nogle andre sider. Nogle ideer til hvad jeg kan snakke og analyse om/på? -
Vurdering
ForumindlægI mit stileoplæg står: "Giv en analyse af tekst 2. I analysen skal indgå en karakteristik og vurdering af form og indhold. Kan nogen præcisere for mig, hvad en vurdering helt præcist er? -
Dan Turell og syredigte
ForumindlægHej alle. Ville gerne vide om der er nogle der har analyseret et Turell digt med henblik på at analysere sig frem til paraleller med stoffer som LSD, som han tog på tidspunkter i sit liv. -
Hjæælp
ForumindlægHeej Jeg skal analysere en tale, som en elev har givet til sin rektor. Og det skal være en retorisk analyse, men jeg ved ikke, hvad jeg skal skrive ved punktet: omstændigheder/situation? Har i en idé? -
freudianske bøger til 3.g opgave
ForumindlægHej.. Da jeg skal finde en bog at analysere til min 3.g opgave, ville jeg lige høre om der var nogen der kunne komme med et par forslag? - vil gerne lave en freudiansk analyse, så de skal selvfølgelig helst være freudianske.. -
DHO det moderne gennembrud
ForumindlægHej, jeg skal analysere en tekst som hedder ''Et Dukkehjem'' af August Strindberg. Jeg skal analysere den, og jeg kan ikke rigtig komme igang med den, er der en der kan hjælpe mig ?? -
Highway star og rabalderstræde
ForumindlægHej! Jeg skal op til musik eksamen på mandag, og skal have analyseret highwaystar og rabalderstræde! Er der nogen som ligger inde med analyser til disse to numre eller som kan fortælle mig hvordan jeg gør?? -
lyrikanalyse
ForumindlægJeg er i gang med at analysere digtet "barndommens gade" og ville høre om der er nogen som har analyseret den? For jeg har lidt problemer med at beskrive miljøet i digtet, så ville høre om der er en der kunne hjælpe? :)
